۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85469689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علوم پایه زنجان از مزایای ویژه بهره مند می‌شوند + فیلم

زنجان - ایرنا - معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: دانشجویانی که از طریق فرآیند پذیرش استعدادهای درخشان در مقاطع کاشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، وارد این دانشگاه می‌شوند از مزایای مختلفی مانند دریافت مستمری ماهانه برخوردار خواهند شد.

رشید زارع نهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان مطابق آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی جهت ورود به دوره‌های بالاتر برای پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری مستقیم (دکتری از کارشناسی) و دکتری ناپیوسته بدون آزمون در کلیه رشته‌های دانشگاه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از میان داوطلبان با رتبه کشوری زیر ۲۰۰ نیز برای دوره پیوسته فیزیک(از دیپلم به دکتری) از طریق آزمون سراسری پذیرش دارد.

زارع نهندی به مزایای ویژه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برای دانشجویان استعدادهای درخشان اشاره کرد و افزود: پرداخت حقوق ماهانه و ارائه امکانات خوابگاهی و رفاهی از جمله این خدمات است.

وی گفت: همه دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه از دفتر کار مشترک جهت انجام امور آموزشی و پژوهشی برخوردار می شوند.

زراع نهندی اظهار کرد: علاقه‌مندان به پذیرش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از طریق فرآیند استعدادهای درخشان باید مدارک و درخواست خود را حداکثر تا تاریخ خرداد امسال به این دانشگاه ارسال کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه این دانشگاه در شاخص نسبت استاد به دانشجو بالاترین جایگاه را در بین دانشگاههای کشور دارد، گفت: در زمان حاضر شاخص نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه یک استاد به ازای ۹ دانشجو و میانگین کشوری این شاخص، یک استاد به ازای ۳۰ دانشجو است.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از دانشگاه های برجسته کشور در رشته های علوم پایه است.

این دانشگاه دارای ۶ دانشکده فیزیک، شیمی، ریاضی، علوم کامپیوتر، علوم زیستی و علوم زمین است و حدود هزار دانشجو در آن تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha