۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبر: 85470848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: قدردانی از مقام معلم وظیفه همگان است + فیلم

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: همه باید در هر مقام و سمتی که هستند قدردان معلمان و اساتید خود باشند و هرگونه پیشرفت و موفقیت امروز ما مدیون تلاش و مجاهدت‌های دیروز و امروز معلمان است.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان که با دستور جلسه تجلیل از معلمین برگزار شد، افزود: برگزاری این جلسه به منظور معرفی الگویی نمادین است تا بیان کند که همه ما در هر جایی که قرار داریم و به هر رتبه ای که رسیده ایم باید قدردان معلم باشیم.

وی ادامه داد: هر کس به بالندگی رسیده است حتما بر سر سفره با کرامت و پر از نورانیت و پر از عشق جامعه معلمان نشسته است و باید خیزش عمومی در جامعه برای احترام به معلم ایجاد شود و لذا برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری بر همین اساس برنامه ریزی و اجرا شد.

استاندار یزد گفت: باید به نسل جوان نیز این پیام منتقل شود که قدردان معلمان خود باشند و جامعه ما تا جایی می تواند قد بکشد که نظام تعلیم و تربیت و مجموعه آموزش و پرورش آن بزرگ و متعالی شود و تک تک آحاد جامعه باید جهت پیشرفت نظام تعلیم و تربیت تلاش کنند.

در این مراسم هر یک از مدیران ،معاونین استاندار و فرمانداران یک معلم تاثیرگزار خود را همراهی کرده و از مقام والای معلم تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha