۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85470859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین سلامت لرستان چهار هزار میلیارد ریال کمک کردند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۴۳
کد خبر: 85470859
خیرین سلامت لرستان چهار هزار میلیارد ریال کمک کردند

خرم آباد - ایرنا - رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لرستان گفت: خیرین حوزه سلامت این استان تاکنون چهار هزار میلیارد ریال جهت فعالیت های خیرخواهانه هزینه کرده اند.

به گزارش ایرنا کاظم مرادی فرد روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی برنامه درمان بیماران لب شکری توسط موسسه ملی مرهم در دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: از بدو تاسیس مجمع خیرین سلامت کشور متناسب با نیازسنجی های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با تاسیس ۶۰ موسسه و ۳۰۰ شعبه فرعی، تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد که تا کنون عملکردی مثبت در بحث ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی و خرید آمبولانس و اهدا دیگر تجهیزات بیمارستانی، از خود نشان داده است

وی افزود: خیرین حوزه سلامت در کشور ۱۸۰ هزار میلیارد ریال و در استان لرستان نیز چهار هزارمیلیارد ریال کمک کرده اند و هم اکنون شاهد فعالیت سی و دومین اقدام خیرخواهانه موسسه ملی مرهم برای مداوای بیماران لب شکری و کام شکری با کمک مجمع خیرین سلامت در استان هستیم که مقدمات کار صورت گرفته است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت لرستان ادامه داد: این اقدام با حضور ۶٠ نفر جراح و متخصص صاحب نام کشور که ۱۰ نفرشان جز ایرانی های خارج از کشور هستند، در سی و دومین سفر موسسه مرهم، حضوری فعال دارند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: دانشگاه در زمینه زیرساخت ها و سایر مباحث از جمله اسکان و پذیرایی، آمادگی را دارد یک اتفاق خوبی در سطح استان رقم بخورد و اطلاع رسانی و نگرش مثبتی به استان برای اقدامات بعدی نیز فراهم شود.

دکتر علی فرهادی افزود: سی و سومین سفر خیرخواهانه موسسه ملی مرهم برای درمان رایگان بیماران شکاف لب لرستانی و خارج از استان، از ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیرین سلامت استان لرستان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیماران نیازمند از طریق ارسال عکس و مشخصات خود به شماره واتساپ موسسه ملی مرهم ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶ جهت دریافت خدمات ثبت نام نمایند. در مرحله بعد، کارشناسان مرهم ضمن تشکیل پرونده الکترونیک و مشاوره با پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، با بررسی عکس ها و پرونده بیماران با آنها تماس می‌گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha