جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر و جمع آوری ۱۱۱ معتاد متجاهر خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی در این خصوص اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۱۱۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب از شهرستان شهریار جمع آوری و جهت ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری به شهروندان می باشد.

کشف ۴۳کیلوگرم مواد مخدر در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر جابه جایی مواد مخدر در اتوبان تهران- ساوه ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای مواصلاتی به یک خودروی کامیون مشکوک، با هماهنگی قضائی دستور توقف را دادند.

سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچی موادمخدر، ۴۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha