امام جمعه موقت شیراز: تعیین سرنوشت کشور با حضور پرشور در انتخابات میسر است

شیراز - ایرنا- امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه تعیین سرنوشت کشور با حضور پرشور در انتخابات میسر است، گفت: مردم فارس با حضور در دور دوم انتخابات نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور رقم می زنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن حسن قانع در خطبه‌های نماز جمعه شیراز، گفت: حضور در انتخابات وظیفه همه مردم است و مردم ۲ حوزه انتخاباتی استان فارس که به دور دوم رسیده در همان ساعات اولیه صبح با حضور در پای صندوق های رای نقش خود در تعیین سرنوشت کشور را تکمیل کرده و نشان دادند که برای سرنوشت خود و کشورشان اهمیت قایل اند و تلاش می کنند افراد اصلح وارد مجلس شوند.

امان جمعه موقت شیراز با تبریک میلاد کریمه اهلبیت، حضرت معصومه سلام الله علیها، حیا، عفت، پاکدامنی و حفاظت از هویت دینی را از ویژگی های آن حضرت برشمرد و ادامه داد: دختران ایران زمین با الگو گرفتن و پیروی از این بانوی گرانقدر، می توانند نقش موثری در جامعه و همچنین زندگی شخصی خودشان داشته باشند.

وی به روز جوانی جمعیت هم اشاره و تاکید کرد: مسئولان با ارزش دادن به مقام دختر و رفع مشکلات پیش روی جوانان در ازدواج، می توانند علاوه بر حفظ کرامت بانوان به جوانی و افزایش جمعیت کشور کمک کنند.

قانع به دیگر مناسبت های ماه ذی القعده هم اشاره کرد و گفت: روز تکریم امامزادگان، فرصتی است تا مسئولان سومین حرم اهلبیت در ایران اسلامی، نقش شیراز را در توسعه دین و کرامت نشان دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha