معاون استاندار لرستان: هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات حوزه خرم آباد گزارش نشده است

خرم آباد _ ایرنا _ معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: روند برگزاری و سلامت انتخابات در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی با هیچ مشکلی مواجه نشده و مشکل ارتباطی و امنیتی در این حوزه گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا احسان یاوری روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده و تمام صندوق های شهری و روستائی فعال و هیچ مشکل ارتباطی و امنیتی نداشتیم.

وی افزود: در بخش پاپی یک مسیر صعب العبور با اخلال فنی مواجه شدکه به محض گزارش با یک فروند بالگرد تجهیزات و کارشناس اعزام شد.

رییس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: هفت ساعت از آغاز رای گیری گذشته و ۱۰ ساعت وقت قانونی برگزاری انتخابات است و ساعت ۱۸ وقت به اتمام می رسد.

یاوری با بیان اینکه احتمال تمدید زمان اخذ رای وجود دارد ادامه داد: نیم ساعت قبل از اتمام رای گیری وضعیت به ستاد انتخابات کشور اعلام و تصمیم گیری می شود.

وی از مردم دعوت کرد در همین ساعت باقیمانده به پای صندوق رای حاضر و آنرا به لحظات پایانی موکول نکنند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه انتخابات به شکل الکترونیک در حال برگزاری است اضافه کرد: در زمینه تجهیزات و زیرساخت ها مشکلی نیست و هیچ ازدحامی از جهت اخلال در رای گیری نداشته و رای گیری به خوبی انجام شده است‌.

یاوری اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با هرگونه تخلف در برگزاری انتخابات برخورد خواهد شد ولی تاکنون تخلفات هیچ تاثیری در روند و سلامت انتخابات نداشته است.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات با استقبال خوبی مواجه شده که پیش بینی می شود در ساعت پایانی مشارکت افزایش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha