۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85472330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت اصفهان: جهان باید چهره واقعی آمریکا را ببیند

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا این روزها به طور فجیع اساتید و دانشجویان را بازداشت می‌کند، لذا جهان باید چهره واقعی این حکومت را ببیند و متوجه آن شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش تاکید کردند که ملت‌ها در سراسر جهان باید بیدار شوند، بنابراین باید باز هم امروز «مرگ بر آمریکا» بگوییم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب درباره حج فرمودند که حج امسال حج برائت است؛ امسال حجاج عزیز باید به یاد حضرت ابراهیم خلیل(ع) باشند که با شکستن بت‌ها یاد خدا را زنده کرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: در مناسک حج به شیطان سنگ می‌زنیم و باید توجه داشته باشیم که امروز شیطان بزرگ آمریکا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی اظهار کرد: در این مراسم همچنین باید جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت غزه بازگو شود.

وی گفت: امروز ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند و هزار دانشجو علیه صهیونیست دست به اعتراض زده‌اند و این بشارت بزرگی است.

امام جمعه موقت اصفهان به دهه کرامت اشاره و اضافه کرد: در این روزها به یاد فقرا و بیماران ناتوان در پرداخت هزینه درمان باشیم و مسوولان نیز برای بهبود وضعیت معیشتی مردم بکوشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha