فرایند انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه پایان یافت

کرمانشاه - ایرنا - روند برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به پایان رسید.

علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه جمعه شب طی گفت و گو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این باره اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور رای‌گیری تا ساعت ۲۲ تمدید شده و حوزه‌هایی که با تشخیص استاندار، ضرورتی برای تمدید نمی‌بینند، می‌توانند اتمام رای‌گیری را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس کار بازگشایی صندوق های الکترونیکی در شعب اخذ رأی کرمانشاه که مراجعه کننده ندارند آغاز و پس از اتمام صورتجلسه مکانیزه آن به امضای ناظر و مجری شعب خواهد رسید.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه فرایند انتخابات به پایان رسیده ولی در شمار زیادی از شعب اخذ رأی کرمانشاه همچنان رای دهنده وجود دارد یادآور شد: با پایان این زمان شعب بسته شده و پذیرای افراد جدید نخواهد بود.

شعبانی تاکید کرد: پس از بسته ‌شدن در ورودی شعب مسوولان آنها موظفند تا زمانیکه از آخرین نفر اخذ رأی انجام نشده است؛ به فعالیت ادامه دهند.

وی افزود: به طور قطع با توجه به ازدحام موجود در تعدادی از شعب اخذ رای کرمانشاه نتایج امشب اعلام نخواهد شد و طبیعتا فردا از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha