۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85472672
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حوادث ۲ روز اخیر اصفهان سه فوتی و هفت مصدوم داشت

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبر: 85472672
حوادث ۲ روز اخیر اصفهان سه فوتی و هفت مصدوم داشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - حوادث مختلف مانند آتش سوزی، رانندگی و سقوط در ۲ روز اخیر در استان اصفهان سبب فوت سه نفر و آسیب به هفت نفر شد.

به گزارش ایرنا، بنا به اعلام روز شنبه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، عصر دیروز جمعه با تماس اهالی روستای حیدر آباد واقع در شرق اصفهان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، سقوط یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده به داخل رودخانه اطلاع داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه ۲۳ اعزام شدند.

در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داد.

در حادثه دیگر روز جمعه یک مورد انحراف به چپ خودرو پژو و برخورد با تیر چراغ برق همراه با محبوس شدن راننده واقع در اتوبان شرق، توسط شهروندان به آتش نشانی اطلاع داده شد و اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌ ۱۵ و پنج به همراه خودرو و تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان پس از حضور در محل و با استفاده از دستگاه هیدرولیک و تجهیزات نجات برای آزادسازی سرنشین خودرو اقدام کردند و مصدوم پس از آزادسازی بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شد تا پس از اقدام های اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شود.

همچنین حریق در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان آل‌بویه نیز باعث محبوس شدن یک مرد ۷۰ ساله شده بود که ماموران، وی را با سوختگی جزیی نجات و تحویل اورژانس دادند.

یک مورد سقوط کارگر جوان که در حال قالب‌بندی دیوار مترو در خیابان کاشانی اصفهان بود نیز روز گذشته رخ داد، فرد مصدوم از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرده و از ناحیه کمر و پا دچار آسیب شده بود که نیروهای اورژانس وی را با رعایت موارد ایمنی به بیمارستان منتقل کردند.

همچنین بنا به اعلام جمعیت هلال احمر استان اصفهان، در حادثه روز جمعه واژگونی پراید در محور موته به گلپایگان که اعزام ۲ تیم عملیاتی هلال احمر را در پی داشت، سه نفر مصدوم شدند.

در یک حادثه شهری نیز ضعف و بی حالی و کاهش فشارخون نمازگزار حاضر در نماز جمعه اصفهان گزارش شد که انتقال او به مرکز درمانی توسط عوامل امدادی هلال احمر را در پی داشت.

همچنین بنا به اعلام جمعیت هلال احمر شهرستان خور و بیابانک، عصر روز پنجشنبه‌ حدود ساعت ۱۷:۳۰ در تماس امدادخواه با مرکز عملیات هلال احمر مبنی بر گرفتاری ٢ نفر از اهالی روستای ایراج در محدوده کوهستانی روستا و اعلام فوتی یکی از حادثه دیدگان در محل حادثه، یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد.

در عملیاتی هفت ساعته به همت نیروهای نجاتگر هلال احمر شهرستان خور و بیابانک، اقدامات لازم صورت گرفت و فرد متوفی به پایین کوه انتقال و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

همچنین بنا به اعلام جمعیت هلال احمر فریدونشهر، پیکر بی‌جان گردشگری که در محدوده آبشار پونه زار در این منطقه از همراهان خود جدا و مفقود شده بود، با تلاش چندین ساعته تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر پیدا شده و به بالای آبشار انتقال یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha