۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85472716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث اسکله تفریحی بوشهر اختصاص یافت

بوشهر-ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال جهت ساخت اسکله قایق‌های تفریحی اختصاص یافته است که ۳۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات شهرداری و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین می‌‎شود.

" وحید نیک روش " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: احداث اسکله قایق‌های تفریحی، هتل پنج ستاره، مرکز تجاری و جمعه بازار در زمین‌های رهاسازی شده در بوشهر به عنوان اولویت‌های جدید در دستور کار مدیریت شهری بوشهر قرار گرفته است.

وی افزود: ساماندهی قایق‌های تفریحی یکی از برنامه‌های سال جاری شورا و شهرداری بوشهر است.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کمبود زیر ساخت‌های اقامتی در شهر بوشهر تصریح کرد: ساخت یک هتل پنج ستاره با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری به مساحت هفت هزار مترمربع در زمینی متعلق به شهرداری بوشهر پیش بینی شده که اکنون در مرحله دریافت مجوز است.

نیک روش ادامه داد: همچنین پیگیری برای مکان یابی جهت احداث یک کمپ اقامتی ارزان قیمت نیز در دستور کار شورای شهر بوشهر قرار دارد.

وی اضافه کرد: احداث یک جمعه بازار مدرن جهت خرید میوه و تره بار از برنامه های سال جاری مدیریت شهری در بوشهر است.

نیک روش ادامه داد: احداث مجموعه تجاری تفریحی یکی از طرح‌های حوزه سرمایه گذاری شهر بوشهر در سال جاری به شمار می‌رود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: امید است در سال جاری با اعلام فراخوان و انتخاب سرمایه گذار شاهد گام های خوبی در این زمینه و توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری شهر بوشهر باشیم.

وی افزود: تکمیل چرخ و فلک و بهسازی عمارت بیلیارد از طرح‌های نیمه تمامی بود که در شورای ششم به بهره برداری رسید و در خصوص فانوس دریایی نیز سرمایه گذار آن در سال ۱۴۰۲ مشخص و اکنون در حال تکمیل است که انتظار می‌رود تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اکنون اعتبارات شهرداری جوابگوی حجم نیازها و توسعه شهر نیست از همین رو توجه به حوزه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در طرح های شهری ضروری است.

نیک روش افزود: در شورای شهر بوشهر با وجود موانع موجود گام های خوبی برداشته شد که از نمونه‌های آنها می‌توان به راه اندازی مجموعه شهربازی در کنار چرخ و فلک و رستوران سافل و کافه کتاب اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha