برزگر: امیدوارم کشتی در المپیک آبروداری کند/ کسی عصبانیت میرواحدی را ندید

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: همه از کشتی انتظار مدال دارند و امیدوارم کشتی در پاریس با کسب مدال آبروداری کند.

به گزارش ایرنا، منصور برزگر امروز (شنبه) حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خانواده کشتی و میرواحدی تسلیت عرض می‌کنم. یکی از رفیقان خوب و قدیمی خود را از دست دادم. او هم قهرمان بود و هم یک مدیر خوب. متاسفانه در این چند ماه شاهد کوچ سه رئیس فدراسیون (خادم، توکل و میرواحدی) بودیم.

وی ادامه داد: یکی از بدی‌های عمر طولانی آن است که شاهد مرگ عزیزان و رفیقان هستیم و خود تنها می‌مانیم. زنده‌یاد میرواحدی دوره کوتاهی به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت کرد و اولین نفر من را به عنوان همکار دعوت کرد. من در اردوها با او بودم و تمرین داشتم. یکی از خصلت‌های خوب این قهرمان، اخلاق حسنه بود. همیشه خوشرو بود و عصبانیتش را ندیدم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد این را هم گفت: او از قهرمان خوب استان اصفهان بود و هر چه از اخلاق این بزرگمرد بگویم کم است. مدتی در خارج از کشور حضور داشت اما نام ایران همیشه ورد زبانش بود.

برزگر در حالی که بغض گلویش را گرفته بود افزود: هنوز خنده های زنده‌یاد میرواحدی جلوی چشمانم است.

تئورسین کشتی ایران در خصوص نتایج احتمالی تیم در المپیک گفت: ما اکنون پنج سهمیه کسب کردیم و احتمالا تیم با ترکیب کامل به پاریس می‌رود. همه از کشتی انتظار مدال دارند و این مربوط به این زمان نیست در دهه ۶۰ نیز این انتظار وجود داشت. امیدوارم کشتی در پاریس با کسب مدال آبروداری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha