نشست بصیرتی با موضوع وعده صادق در دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد

چابهار - ایرنا - نشست بصیرتی با موضوع وعده صادق امروز شنبه با حضور فرمانده سپاه چابهار، رئیس دانشگاه بین المللی و جمعی از دانشجویان و مسوولان در دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه شهرستان چابهار علاوه بر شرکت در نشست بصیرتی به همراه جمعی از مسوولان از دانشگاه بین‌المللی چابهار بازدید و در نشستی تخصصی زوایای عملیات غرور آفرین وعده صادق را تبیین کردند.

سرهنگ پاسدار سارانی از فضاهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کتابخانه و کلاس‌های درس، دیدن و با اساتید، اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وی در سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های دانشگاه بین‌المللی چابهار، بر نقش مهم دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار همچنین آمادگی سپاه را برای همکاری با دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی اعلام کرد.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار نیز حضور ارزشمند مدافعان امنیت در دانشگاه بین‌المللی چابهار را نشان‌دهنده تعامل و همدلی بین نهادهای نظامی و آموزشی در جهت توسعه علم و دانش و تربیت نسل‌های آینده کشور در منطقه ساحلی مکران است.

عبدالغفور بادپا افزد: این بازدید همچنین فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و هم‌اندیشی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی بین سپاه شهرستان و دانشگاه بود.

نشست بصیرتی با موضوع وعده صادق در دانشگاه بین المللی چابهار برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha