۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85473273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان اجرا شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85473273
دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان اجرا شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۳ سارق و مالخر در دهمین مرحله طرح رعد دستگیر که از این تعداد ۱۱ فقره سرقت مسلحانه و پنج فقره سرقت به عنف و در مجموع ۲۹۷ پرونده سرقت کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد ۸۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و یک‌هزار و ۱۱۵ معتاد متجاهر جمع آوری و یک تن و ۲۸۴ کیلو و ۴۲۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی بیان کرد: در این مرحله ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد ۲ هزار و ۲۵۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق سوخت ۲۷۴ هزار و ۸۳۰ لیتر انواع سوخت به ارزش ۹۲ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲۵ نفر متهم دستگیر و ۲۱ خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه طرح های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در سیستان و بلوچستان تداوم دارد افزود: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای استان حاکم کنیم.

سردار جلیلیان گفت: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha