باژرنگ: استارت موفقیت‌های ترامپولین از سال ۹۶ زده شد/ در ۲ سال گذشته کم‌کاری‌هایی شده بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی ترامپولین ایران با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در قهرمانی آسیا گفت: استارت این موفقیت‌ها از سال ۹۶ زده شده است.

ماهان باژرنگ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص موفقیت ورزشکاران ترامپولین در قهرمانی آسیا اظهار کرد: امروز یکی از لذت‌بخش‌ترین روزهای زندگی من بود. کسب این ۲ مدال را به جامعه ژیمناستیک کشور تبریک می‌گویم. امروز بر بام آسیا ایستادیم و واقعا این اتفاق غرورآفرین بود. واقعا از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این مدال‌ها کسب شود تشکر می‌کنم. این مدال‌ها پس از یکی دو سال وقفه که در اردوها به وجود آمده بود کسب شد. این کار جهادی بود و فدراسیون و کادرفنی تلاش زیادی کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا با بازگشت زهرا اینچه‌درگاهی به کرسی ریاست فدراسیون ما بتوانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم و بچه های ترامپولین هم بتوانند مثل ملی پوشان ژیمناستیک هنری در المپیک حاضر شوند. من بدون تعارف بگویم وقتی مدیریت قوی باشد و برنامه وجود داشته باشد نتیجه خواهیم گرفت.

باژرنگ با اشاره به هدف‌گذاری فدراسیون برای رسیدن به افتخارات آسیایی گفت: رسیدن به مدال آسیایی در ترامپولین از اولویت‌های فدراسیون بود. ما این هدفگذاری را ۶ سال پیش انجام دادیم و کسی باور نمی‌کرد که روزی بتوانیم به مدال آسیا برسیم. اما این باور را اینچه درگاهی داشت و ما با قدرت کارمان را انجام دادیم. او همان زمان به ما گفت که ترامپولین می‌تواند در قاره کهن موفق باشد. امروز در هنگ کنگ کاری انجام شد که قابل وصف نیست. ۲ مدال را در در حضور بسیاری از بزرگان ترامپولین دنیا به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی ترامپولین این را هم عنوان کرد: بچه های age group ایران همگی فینالیست شدند و همه شگفت زده شدند و برای مسئولان تیم های دیگر آسیایی این سوال به وجود آمده بود که چگونه ترامپولین ایران تا این حد پیشرفت کرده است. فراموشن کنید این بچه ها تا حالا تجربه مسابقات برون مرزی نداشتند.

باژرنگ در پایان یادآور شد: قطعا ما می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. با برنامه ریزی و مدیریت قدرتمند می‌توان به موفقیت دست پیدا کرده و ترامپولین ایران هم همین مسیر را طی کرده است. البته در دو سال گذشته یک وقفه به وجود آمد و ما برخی از قهرمانان‌مان را از دست دادیم. متاسفانه در این دو سال کم کاری هایی صورت گرفت و ما هیچ اعزامی نداشتیم و حتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام نشدیم. این مسئله خیلی به ضرر ما شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha