۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85474120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85474120
پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر جایگاه والای معلمان و تلاش آنان برای توسعه تعلیم و تربیت در جامعه، گفت: پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است.

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز یکشنبه در دیدار با معلمان نمونه کشوری استان ایلام، اظهار کرد: بزرگترین معلم عالم خلقت پیامبر(ص) است که این گویای جایگاه معلمان است.

وی افزود: معلمان در طول تاریخ و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی نقش و جایگاه خود را به منصه ظهور رساندند و پیشرفت‌ها در همه علوم و حوزه‌ها مرهون معلمان است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: به وجود معلمان توانمند کشور افتخار می‌کنیم و امید داریم که این معلمان بیش از گذشته در مسیر نورانی، انسان‌ساز و تمدن‌ساز خود ثابت‌قدم و در حرکت باشند.

پیشرفت‌های علمی در کشور مرهون تلاش معلمان است

بهرام‌نیا یادآورشد: علی‌رغم جمعیت کم استان ایلام در کشور، از مجموع ۲۰ معلم نمونه کشوری، ۲ معلم نمونه مربوط به استان ایلام است که نشان از بهره علمی، تخصصی و تلاش میدانی و کارگاهی معلمان استان ایلام دارد.

وی با ابزار رضایت از عملکرد مدیرکل آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: از زمان استقرار دولت سیزدهم مجموعه آموزش و پرورش استان متحول شده است‌.

براساس این گزارش، "محمد نظری" و "فاطمه مطاعی" ۲ معلم استان ایلام جزو ۲۰ معلم نمونه کشوری قرار گرفته اند.

استاندار ایلام با اهدای لوح از این2 معلم قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha