استاندار فارس : دفتر ارتباطات مردمی باید در همه ادارات مستقر باشد

شیراز - ایرنا - استاندار فارس با تاکید بر پاسخگویی مدیران به مطالبه‌های مردم، گفت: مردم استان باید این توقع به حق را داشته باشند که در مقابل مراجعه به هر اداره دفتر ارتباطات مردمی مستقر در آن را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهای ایمانیه عصر یکشنبه همراه با معاونان خود در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس حاضر شد و به مطالبات جانعه شاهد و ایثارگر استان رسیدگی کرد.

او پس از این میز خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیران جامعه باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و روز گذشته نیز در جلسه شواری اداری و فرهنگ عمومی تاکید کردم که مدیران کل و ارشد استان فارس هر هفته یک میز خدمت برای رسیدگی و پاسخگویی به مسائل مردم داشته باشند.

استاندار فارس افزود: دفتر ارتباطات مردمی باید در ادارات مستقر و پاسخگوی مطالبات مردم باشد، اگر مساله‌ای در این دفتر به نتیجه نرسید، به مدیرکل ارجاع شود تا در میز خدمت هفتگی او رسیدگی شود.

ایمانیه ادامه داد: اگر مدیرکل نیز به دلیل چند وجهی بودن برخی مسائل نتوانست آن را حل کند، به استاندار ارجاع شود تا در میز خدمت های ماهانه استاندار و معاونان استانداری مطرح شود.
وی یادآور شد: میزهای خدمت ماهانه استاندار با حضور مدیران کل معمولا در مسجد وکیل برگزار می‌شود.

استاندار فارس اضافه کرد: علاوه بر این میزهای ماهانه، میز خدمت هفتگی من نیز در استانداری برپا می‌شود.

وی عنوان کرد: میز خدمت این هفته به احترام خانواده شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در محل بنیاد شهید استان برگزار شد و خدمت به جامعه شاهد و ایثارگر موجب افتخار است.

ایمانیه درباره رسیدگی به نامه‌های مردم فارس در دومین سفر رئیس جمهور به این استان نیز گفت: حوزه بازرسی، رسیدگی به شکایات و سامد استانداری فارس، مسئولیت پیگیری نامه‌های مردم در سفر هیات دولت به این استان را به عهده دارد و اگر مواردی از طرف سامد به مدیران منعکس شده و مورد بی توجهی قرار گیرد، قطعا با مدیرانی که می توانسته اما کاری انجام نداده برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: در مواردی که مطالبات مردمی در توان و اختیار مدیران نیست، موضوعات جمع بندی و به استاندار منعکس شود تا در صورت امکان با همکاری هیات دولت حل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز به خبرنگاران گفت: تاکنون پنج میزخدمت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با حضور رئیس کل و معاونان دادگستری و دادستان مرکز فارس در بنیاد شهید برگزار و مشکلات قضایی ۱۹۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بررسی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha