۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85476489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هکتار زمین برای ساماندهی انبارهای ضایعاتی بجنورد اختصاص یافت

بجنورد-ایرنا- معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: ۶ هکتار زمین برای ساماندهی انبارهای ضایعاتی سطح شهر بجنورد در روستای «ینگه قلعه» اختصاص یافت.

مجید شادکام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ پیگیری های لازم برای انتقال انبارهای ضایعاتی سطح شهر بجنورد به مکان جدید در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه انبارهای ضایعاتی باید به خارج از شهر منتقل شوند، افزود: فعالیت مراکز و انبارهای ضایعات قابل بازیافت جدای از مشکلات بهداشتی و اجتماعی، خطر آتش سوزی و سایر مشکلات را نیز به دنبال دارد بنابراین انتقال آنها به خارج از شهر ضروری است.

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد خاطرشنان کرد: با انتقال این انبارها به مکان جدید نظارت ها بر انبارهای ضایعاتی بیشتر می شود.

وی با اشاره به ایرادات آیین نامه ساماندهی اصناف مزاحم شهری، گفت: این آیین نامه اکنون در دست اصلاح است زیرا که براساس آن به برخی از انبارهای ضایعاتی برای فعالیت در سطح شهر از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مجوز داده شده است.

نصب دوربین در انبارهای ضایعاتی

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: برخی از سارقان، اموال مالباختگان را برای فروش به این انبارها انتقال می دهند که این امر موجب گلایه مندی شهروندان شده است که برای کنترل و رصد باید دوربین هایی در این مکان ها نصب شوند.

به گفته وی؛ ساعت فعالیت انبارهای ضایعاتی در خراسان شمالی از هشت صبح تا ساعت ۲۰ تعیین شده است.

پیش از این ۱۵۰ مرکز ضایعاتی در بجنورد فعال بود که بیشتر آنان بدون مجوز فعالیت می کردند که با تعطیلی برخی از این مراکز اکنون ۷۰ مرکز ضایعاتی در سطح این شهر دایر است.

به گزارش ایرنا، فعالیت تبدیل خانه‌های قدیمی، انبارها و زمین های خالی شهر بجنورد به انبار ضایعات که گاهی با دپوی زباله‌ و انتشار بوی تعفن همراه است سبب گلایه شهروندان مرکز خراسان شمالی شده است و در تازه ترین مورد ده‌ها تن زباله و ضایعات از یک خانه مسکونی کشف و تخلیه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha