وزیر کشور در حلقه درد دل بازرگانان/ وحیدی از مرز بازرگان بازدید کرد

ارومیه- ایرنا- وزیر کشور از مرز رسمی بازرگان و گمرک مربوط به تجارت مرزی بازدید کرد و در جریان مشکلات این گمرک و همچنین تاجران قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در ادامه سفر به آذربایجان غربی در هوایی بارانی به مرز بازرگان رفت و از این مرز که بین ایران و ترکیه قرار دارد، بازدید کرد.

در این بازدید که محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز وزیر کشور را همراهی می کرد، مسوولان گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران منطقه آزاد ماکو گزارشی در خصوص وضعیت فعالیت های این مرز ارائه کردند.

وزیر کشور در حلقه بازرگانان/ وحیدی از فعال‌ترین مرز زمینی کشور بازدید کرد

تجّار، بازرگانان و مسافران مرزی نیز با استفاده از فرصت حضور وزیر کشور در مرز بازرگان، مشکلات خود را در خصوص روند ورود و خروج و همچنین صادرات و واردات در میان گذاشتند.

مرز بازرگان یکی از مرزهای رسمی پنجگانه آذربایجان غربی و مرزهای سه گانه ایران با ترکیه بوده و فعال ترین مرز زمینی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در یک سفر یکروزه میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی است؛ در این سفر که از ماکو آغاز شده وزیر کشور علاوه بر بازدید از مجتمع کشاورزی و همچنین مرز بازرگان، در همایش هلال احمر و جلسه شورای اجتماعی آذربایجان غربی حاضر شده و علاوه بر آن، طرح هایی در منطقه محروم حاشیه شهر ارومیه را افتتاح خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha