به گزارش ایرنا از وبدا، دکتر سیدحیدر محمدی با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب ۱۹۰ به مردم درخصوص کمبودهای دارویی، اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفهای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند، عنوان کرد: با هوشمندی کارشناسان میتوان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.
وی در پایان با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه mobil.ttac.ir و برنامه تلفن همراه تیتک تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در این سامانه جستجو کرده و از نزدیکترین داروخانه تهیه کنند.
رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد:
استقرار سامانه پاسخگویی کمبود دارویی/برنامه تیتک سریعترین راه جستجو
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبر:
85477082
تهران ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو از استقرار سامانه پاسخگویی کمبودهای دارویی ۱۹۰ بهمنظور ارائه خدمات بهتر در این سازمان خبر داد وگفت: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آنها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.
اخبار مرتبط
-
رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور:
بیش از ۷۰ درصد مواد اولیه داروها تولید داخل است
تهران - ایرنا- رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور با بیان اینکه بیش از ۷۰…
-
رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور
نیمی از تجهیزات پزشکی کشور تولید داخل است/۵۰ میلیون دلار ارزآوری
تهران - ایرنا- رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور گفت: حدود ۵۰ درصد محصولات تجهیزات پزشکی…
نظر شما