۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85477509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات مسکن اهتمام کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بانک های استان نسبت به تسهیلگری بیشتر در پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قزوینیان روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای مسکن استان افزود: خوشبختانه استاندار زنجان در راستای رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن با جدیت تمام وارد عمل شده اند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان با تلاش مضاعف انجام می‌شود، گفت: در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن به متقاضیان نهضت ملی مسکن، دستگاه‌های مربوطه تعامل لازم را مد نظر قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها با تمام توان وارد عمل شده است، گفت: الگوی جدید چند خانواری پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز از سوی مهندسین اداره کل راه و شهرسازی استان در دست طراحی است.

قزوینیان افزود: تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی در استان طی ماه‌های آینده با تکمیل زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی، از همکاری مطلوب و سازنده بانک مسکن در تامین منابع پروژه‌های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی این انتقال به جد پیگیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha