افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وششم اردیبهشت به راه‌اندازی سرویس ادارات، مدلینگ ودرآمدهای زیرزمینی،کاهش رشدمنفی موالید به ۲درصد،پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات،افتتاح ۹هزار تخت بیمارستانی،آخرین وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت،حدنگاری ۹۹.۵درصد از اراضی منابع طبیعی،سیگنال‌یاب‌ها درحوزه‌های امتحانی،نرخ تورم شیرخشک کمتر از ۸درصد و صدور بیش از۲ میلیون گواهی عدم سوءپیشینه پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

مدلینگ؛ درآمدهای زیرزمینی به چه قیمتی؟

تبلیغات فعالیتی جدایی‌ناپذیر برای هر صنف،‌ فروشنده و تولیدکنندگان انواع پوشاک،‌ کیف و کفش،‌ لوازم آرایشی و دیگر فروشندگان محسوب می‌شود اما در این بازار مکاره‌ای که حدود ۳۰ درصد کالاها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، برخی افراد در قالب مدل، تبلیغات خود را به روش زیرزمینی و پنهانی برای انواع کالاها در بستر فضای مجازی انجام می‌دهند که پیامدهای منفی را برای حوزه مدلینگ به همراه دارد.

تبلیغاتی که از سوی مدل‌ها در بستر فضای مجازی و به نوعی مدلینگ انجام می‌شود این روزها بازاری گرم برای دختران و پسران نوجوان و جوان خوشتیپ، خوش‌هیکل و زیبا چهره به دنبال دارد. مدل شدن برای برخی آرزو است و برای برخی دیگر بازار داغی برای کسب درآمدهای به نوعی بالا و پنهانی است. اکنون فضای مجازی بسترهای لازم را برای تبلیغات همه مدلینگ‌ها فراهم کرده و هرکسی با یک پیچ رسمی کالای موردنیاز فروشندگان را تبلیغ می‌کند اما در این مسیر پرهیاهو و پرتلاطم تخلفاتی از سوی برخی مدل‌ها مشاهده می‌شود که باید مراجع ذیربط و متولیان امر به آنها رسیدگی کنند.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

نرخ تورم شیرخشک در ۶ ماه اخیر کمتر از ۸ درصد

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که نرخ تورم شیر خشک از آبان ماه سال ۱۴۰۲ تا کنون کمتر از ۸ درصد بوده است.

دکتر سجاد اسماعیلی با اشاره به اجرای اصلاح سیاست‌های ارزی شیرخشک‌های نوزادان از آبان سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: شیرخشک‌های معمولی یا غذایی با پرداخت یارانه از سوی دولت و اجرای این طرح، تغییر قیمتی برای مصرف‌کنندگان نداشته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

کاهش رشد منفی موالید به ۲ درصد/عبور از چالش جمعیت عزم ملی می‌خواهد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد منفی موالید از حدود ۱۲ درصد در پنج سال گذشته به حدود ۲ درصد بهبود یافته است، گفت: برای عبور کشور از چالش‌های جمعیتی به تلاش‌های بیشتری نیاز است.

عبدالحسین روح‌الامینی در بازدید از غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: پس از تصویب قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی، طی دو سال گذشته تلاش‌های خوبی برای اجرای آن صورت گرفت و بودجه‌های خوبی به این قانون تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه این مشوق‌ها کمک کرد تا رشد منفی موالید به حدود ۲ درصد برسد، افزود: هنوز شاخص‌ها با وضعیت مطلوب فاصله دارد و برای عبور از این چالش جمعیتی، تلاش‌های بیشتری لازم است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کنترل مصارف در بخش بیمه بیکاری/۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: طی یک‌سال گذشته در بخش بیمه بیکاری بیش از ۷ هزار میلیارد تومان کنترل مصارف داشتیم وحدود ۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی طی سال ۱۴۰۲ به دست مردم رسیده است.

میرهاشم موسوی در سومین جلسه شورای معاونان این سازمان با اشاره به اینکه چالش‌های تامین اجتماعی از جمله پایدارسازی منابع، همچنان اولویت مهم ماست، افزود: طی یک‌سال گذشته در بخش بیمه بیکاری بیش از ۷ هزار میلیارد کنترل مصارف داشتیم و اگر توجه کنیم که در حال حاضر بودجه برخی از وزارت‌خانه‌ها در کشور ما کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان است، بزرگی این دستاورد مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در موردی دیگر حدود ۴۰ میلیون نسخه رایگان دارویی طی سال ۱۴۰۲ به دست مردم رسیده است؛ این یک کار فوق‌العاده است که باید به درستی برای مردم تبیین شود تا آثار خوب آن در جامعه آشکار شود. این رویکرد تحولی در سال ۱۴۰۳ نیز باید در دستور کار ما باشد تا بتوانیم توسعه خدمات را در بخش‌های مختلف برای ملت شریف ایران داشته باشیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

۹ هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی در سالجاری خبر داد و گفت: ۳ هزار مرکز بهداشتی و هزار خوابگاه متاهلی نیز امسال افتتاح می‌شود.

بهروز رحیمی در حاشیه همایش سراسری بهره وری در نظام سلامت که در هتل قلب برگزار شد، افزود: بیش از ۴۰ همت در حوزه عمرانی بودجه تخصیص یافته و بر پرداخت پرسنلی توجه ویژه داریم تا بر نحوه پرداخت ها رضایتمندی بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به رشد ۷۰ درصد بودجه در تعرفه های خدمات پرستاری اظهار داشت: از دیگر برنامه های مهم وزارت بهداشت میزان بهره وری است تا با اصلاح فرآیندهای سازمانی بزرگترین بهروری را در رضایت مردم ببینیم و با کاهش زمان ارایه خدمت به مردم خدمات بهتری ارایه دهیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

امنیت و سلامت خون اهدایی در ایران سطح بالایی دارد

معاون فنی و فناوری‌های نوین سازمان انتقال خون گفت: امنیت و ایمنی و سلامت خون در ایران سطح بالایی دارد و انتخاب اهداکننده سالم و غربالگری خون در ایران به صورت ویژه انجام می‌شود.

دکتر عباداله سالک مقدم در پنجمین کنگره بین‌المللی طب انتقال خون با اشاره به اهمیت و جایگاه اهدای خون در ایران اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی از سال ۲۰۰۷ تاکنون اهدا داوطلبانه در ایران ۹۹ درصد رشد داشته است که شاخص بسیار مهمی محسوب می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده، ایران در سال ۲۰۲۳ به شاخص ۲۷,۲۸ در هر هزار نفر رسید که در سطح کشورهای برخوردار است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

آخرین وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت

معاون اقتصادی دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت، گفت: در مدت کوتاهی وضعیت وراث بیش از یک میلیون متوفی دارنده سهام عدالت تعیین تکلیف شده و الباقی باید وضعیت مالیاتی سهام آنها مطابق مصوبات سال ۱۳۹۹ شورای عالی بورس روشن شود.

پیمان نوری افزود: به دنبال پیگیری و دستور دادستان کل کشور در زمینه تعیین تکلیف وضعیت وراث متوفیان دارای سهام عدالت از جمله سود تخصیصی به این گروه و نیز تعیین تکلیف بدره (سبد) سهام ایشان، با همکاری مرکز فن آوری قوه قضاییه، شرکت سپرده گذاری مرکزی و با نظارت معاونت حقوقی سازمان بورس اوراق بهادار، موضوعی که مدت‌ها مغفول و معوق باقیمانده بود به نتیجه لازم رسید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

حدنگاری ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون در پهنه ۱۳۷ میلیون هکتاری اراضی منابع طبیعی ۱۳۵ میلیون هکتار حدنگاری شده است و به بیان دیگر ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی حدنگاری و اسناد آن صادر و به متولیان تحویل داده شده است.

حسن بابایی در آیین رونمایی از تمبر اختصاصی و سند الکترونیک سازمان ثبت اسناد که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، درباره آخرین وضعیت حدنگاری اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردها در سازمان ثبت و از برنامه‌های کاربردی و کلان نظام، اجرای قانون حدنگاری است.

وی ادامه داد: تاکنون در پهنه ۱۳۷ میلیون هکتاری اراضی منابع طبیعی ۱۳۵ میلیون هکتار حدنگاری شده است. به بیان دیگر ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی حدنگاری و اسناد آن صادر و به متولیان تحویل داده شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

۲ هزار و ۸۰۶ تخلف در امتحانات نهایی سال گذشته ثبت شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۸۰۶ تخلف در امتحانات نهایی ثبت شد که هزار و ۶۷۲ مورد آن به دلیل همراه داشتن وسایل غیرمجاز، ۳۵۹ مورد استفاده از وسایل غیرمجاز و ۱۳ مورد افشا و انتشار سوالات پس از برگزاری آزمون بود.

محمدمهدی کاظمی در نشست خبری درباره امتحانات نهایی امسال دانش آموزان اظهار داشت: برای این امتحابات در گام نخست عملکرد استان‌ها و مناطق از نظر کیفی پایش و نتایج کنکور هم نشان داد که به سمت عدالت آموزشی می‌رویم به طوری که در مناطق کمتر برخوردار دانش آموزان با توجه به نتایج امتحانات نهایی در پذیرش کنکور بیش از پیش موفقیت داشتند.

وی افزود: به منظور آمادگی بیشتر دانش آموزان بویژه پایه دهم و یازدهم که برای نخستین امتحان نهایی خواهند داشت، از نوروز ۱۴۰۳ فرصت‌هایی برای آمادگی دانش آموزان مهیا شده است به طوری که آشنایی دانش آموزان با طراحی سوالات انجام شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

باید برای تمام دنیا کلیدواژه‌های محیط‌زیستی تعریف کنیم

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با توجه به ظرفیتی که در زمینه محیط‌زیست در کشور وجود دارد باید برای تمام دنیا در بخش‌های مختلف محیط‌زیستی کلید واژه تعریف کنیم.

علی سلاجقه در بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور در غرفه ایرنا درباره تاثیر تحقیقات در عرصه محیط زیست و فرهنگ سازی در این راستا افزود: دربازدیدی که از بخش های مختلف نمایشگاه داشتم بسیار غنی و پربار بود، در بحث دانشگاهی وضعیت مناسبی داریم، در این زمینه چند غرفه کارهای خوبی انجام دادند، در زمینه دیپلماسی آب مشکلاتی داریم که خوشبختانه کارهای سازنده ای در این راستا انجام و در نمایشگاه ارائه شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

صدور بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی عدم سوء پیشینه

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از سند تحول و تعالی قوه قضاییه به هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین اختصاص دارد، از صدور بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی عدم سوء پیشینه به صورت خودکاربری خبر داد.

اصغر جهانگیر در دومین نشست خبری ضمن گرامیداشت دهه کرامت، به هوشمندسازی دستگاه قضایی و اقدامات نوآورانه اشاره کرد و گفت: در حکم انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست قوه قضاییه توسط رهبر معظم انقلاب به گسترش فناوری‌های نوین و تضمین دستیابی آسان به خدمات قضایی تاکید شده است همچنین در سند تحول و تعالی قضایی با روزآمدسازی این سند، ۴۰ درصد از راهکارهای این سند در ارتباط با هوشمندسازی دستگاه قضایی است.

جهانگیر در ادامه به برپایی دادگاه رسیدگی به اتهامات و جنایات گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای این گروهک علیه فرزندان این مرز و بوم در ادامه خیانت‌های پنهان خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی خیانت‌های آشکاری در ترورها، جنایات و خیانت‌ها علیه ملت ایران را رقم زدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

استقبال نخست وزیر ویتنام از توسعه روابط پلیسی با ایران

نخست وزیر ویتنام از توسعه بیش از پیش روابط به ویژه در حوزه های اقتصادی، تجاری، آموزشی، تبادل هیات ها به ویژه موضوعات پلیسی بین ایران و ویتنام استقبال کرد.

در دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با نخست وزیر ویتنام، «فام مین چین» ضمن تشریح سیاست اقتصادی ویتنام در طول ۴۰ سال گذشته و سیاست خارجی ویتنام که مبتنی بر خودکفایی، تنوع سازی و چندجانبه گرایی است، پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های علم و فناوری و دفاعی و نظامی را چشمگیر و بر آمادگی و علاقمندی برای تبادل تجربه و انتقال تکنولوژی بین دو کشور تاکید کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

حوزه‌های امتحانات نهایی مجهز به سیگنال یاب هستند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی آموزش و پرورش گفت: حوزه‌های امتحانات نهایی مجهز به سیگنال یاب و دوربین مدار بسته هستند و اعلام شده که حوزه‌ای بدون این ابزار تشکیل نشود.

محسن زارعی در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع امتحانات نهایی اظهار کرد: پایداری برق در روزهای برگزاری آزمون و پایداری اینترنت در حوزه‌های تصحیح آزمون صورت می‌گیرد.

وی افزود: پشتیبانی از آزمون‌های نهایی صورت می‌گیرد، حدود ۲ میلیون شرکت کننده وجود دارد که برای این موضوع همه دستگاه‌ها هماهنگی لازم را انجام می‌دهند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه!

رواج تب زیبایی در دو دهه اخیر پیامدهای اجتماعی فراوانی هم به دنبال داشته از پرونده‌های قطور قصور پزشکی در پزشکی قانونی گرفته تا عمل‌های زیبایی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌شود و حتی گاهی به قیمت از دست رفتن جان تمام می‌شود.

سالهاست که ترویج عمل های زیبایی با عناوین مختلف فراگیر شده است؛ از جراحی بینی و پلک و دیگر اجزای صورت و حتی پیکرتراشی گرفته تا به تازگی که جراحی تغییر رنگ چشم عنبیه هم به فهرست اضافه شده است.

فارغ از علل فرهنگی، اجتماعی و روانشناسی که سبب شده تا تمایل افراد به انجام جراحی زیبایی افزایش یابد و تب اینگونه عمل ها در جامعه بالا رود، در آن سوی پرده داستان دیگری در جریان است؛ رقابت بر سر پزشکان و اختلاف نظر آنان بر سر اینکه چرا بجز جراحان پلاستیک، جراحان عمومی هم به این عرصه وارد شده اند؛ البته پاسخ به این سوال آسان است؛ درآمد بالای پزشکان از جراحی های زیبایی این قشر را وسوسه می کند تا در کنار تخصص خود در زمینه جراحی زیبایی هم وارد عمل شوند.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در یک عملیات ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در تهران کشف و از توزیع آن در کشور جلوگیری شد.

علی صالحی افزود: با اقدامات دادستانی تهران و انجام کار اطلاعاتی از سوی سازمان اطلاعات تهران و عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، باند تشکیلاتی و سازمان‌یافته تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه که اقدام به وارد کردن مواد مخدر به کشور می‌کردند، شناسایی و حدود ۴۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از آن‌ها کشف شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس و تثبیت کرونا تا اسفند سال گذشته انجام شده و اکنون به روز هستیم.

علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره بودجه اعلام شده برای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بودجه امسال تا حدودی متناسب بسته شده است و امیدوارم براساس پیش‌بینی‌هایی که کردیم به موقع تخصیص یابد.

وی افزود: اگر به موقع تخصیص یابد و دیر نشود و هر ماه بتوانیم یک دوازدهم را دریافت کنیم و به نوعی متناسب توزیع شود، مشکلی ایجاد نمی‌شود. مشکل از جایی آغاز می‌شود که دیر تخصیص داده شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

راه‌اندازی سرویس ادارات؛ اجبار یا اختیار؟

سرویس ادارات دولتی در روزهای پایانی دولت نهم و یا اوایل دولت دهم منحل و به ازای آن مبلغی به فیش حقوقی کارکنان اضافه شد اما این روزها که با حجم زیاد ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستیم، سازمان حفاظت محیط‌زیست درصدد راه‌اندازی مجدد آن برآمده، این در حالیست که اجرای آن در قانون هوای پاک هم آمده است.

کمتر از ۲ دهه گذشته یعنی حدود ۱۵ تا ۱۶ سال پیش زمانی که ادارات تعطیل می شدند تعداد زیادی مینی بوس و اتوبوس به ترتیب مقابل ساختمان اداری صف کشیده بودند تا کارمندانی که تعطیل شده بودند را به مقصد برسانند، هنگام صبح البته این روند متفاوت بود چون هر مینی بوس یا اتوبوسی به عنوان سرویس اداره مورد نظر در مسیر کارمندان را سوار و به اداره می رساند، این یعنی کاهش حجم زیادی تردد خودروی شخصی در سطح شهر به ویژه در هنگام صبح و عصر که اوج ترافیک است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افتتاح ۹ هزار تخت بیمارستانی/تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به سیگنال‌یاب‌ها

۵۰ درصد مجرمان در زندان با مساله اعتیاد و مواد مخدر در ارتباط هستند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: برابر آمار موجود بیش از ۵۰ درصد مجرمانی که در زندان دوران محکومیت خود را می‌گذرانند به نوعی با مساله اعتیاد و مواد مخدر در ارتباط هستند.

به گزارش ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: بدون تردید مأموریت پلیس مبارزه با مواد در موضوع برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، اقدامی جهادی و بسیار بزرگ است؛ انتظار داریم با حمایت‌های همه جانبه سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئولیت دار در این عرصه، شاهد توفیقات روز افزون در برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان سراسر کشور باشیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha