نوبهار دیگری در راه مازندران

نوشهر - ایرنا - کارنامه دور نخست سفر استانی هیات دولت به مازندران در حالی از اختصاص اعتبارات گرفته تا تحقق ۷۱ درصدی مصوبات درخشان است که رئیس جمهور جهادی دولت سیزدهم در ادامه استمرار این خدمت رسانی فردا پنجشنبه دور دوم سفر را به دیار علویان آغاز می‌کند تا نوبهاری دیگری از اشتغالزایی و رفع مشکلات و تامین نیازمندی‌های این دیار رقم بزند.

به گزارش ایرنا، خبر مسرت بخشی است، گل‌های بهاری دیار سرسبز علویان نوبهاری دیگری را نوید می‌دهند و مردم گام‌هایشان را برمی‌دارنند تا در صفوف یکدلی و یکرنگی آهسته‌تر از نسیم به استقبال رئیس جمهور محبوب مردمی‌شان برسند.

مردمان دلگشای این خطه شمالی منتظر خبرهای خوش و افزایش حمایت رئیس جمهور هستند چرا که اکنون شالیکاران این دشت بزرگ از بی توجهی خوشه های برنج دغدغه دارند و مطمئن هستند با حمایت کابینه عشق ولایت، جان دوباره خواهند گرفت و باغچه های حیاط شان از سردی کم توجهی ها رهایی خواهد یافت و شادمانی و سرور بر جبین این دیار جوانه خواهد زد.

ای رئیس جمهور مجبوب مردمی و ای مرد عمل! می دانیم و مطمئن هستیم با استمرار تلاش خستگی ناپذیر و حمایت های همه جانبه تان، دل‌مردگی سرمای تورم و گرانی را از دوش ضعیفان بر می داری و این راهبرد نه تنها امروز، بلکه از مسئولیت های دیروزتان برای ما ثابت شده است.

ما مازنی‌ها می دانیم که در دور دوم سفر استانی کابینه تان، مازندران چشم انداز جدیدی و درخشانی را شاهد خواهد بود و دغدغه های جوانان بیکار التیام خواهد گرفت و راهنمایی های محبت آمیزتان رقم خواهد خورد، چرا که این آیینه آشکار ولایت است و باز تابش را در کهن ترین سروده حضرت فردوسی توسی خواهیم دید که گفت: چو مازندران شهر من یادباد / همه بر و یومش آباد باد.

نوبهاری دیگری در راه مازندران

بله ای سید مظلومان! همه زیبایی های آفرینش این دیار را تقدیم گام‌های‌تان می‌کنیم و با آغوش سبز این دیار بر دیدگان مان سرمه شادی داریم و استمرار توجهات و خدمات رسانی و راهبردهای رفع مشکلات استان از ترافیک بغرنج و پسماند و کم آبی، زیرساخت‌ها گرفته تا تهدیدهای جنگل و دریا و کوهستان آن را با ورودتان مقدس می شماریم و اندیشه بزرگان دین و دنیا را تقدیم تان می کنیم.

چه زیباست گل‌بوته‌های باغ‌های دیار مازندران در تدارک جشن دیدار و حضورتان، شادمانی می کنند تا لاله های عطر آگین شهرهایشان را منقش سازند، این سفر پرخیر برکت را بار دیگر به فال نیک می گیریم و همچون دور اول سفرتان، امید داریم که مازندران با توجه ویژه و عادلانه تان، بهار دیگری را تجربه خواهد کرد.

ای رئیس جمهور مردمی! الحق ثابت کردی و برای دیگر هموطنانم در سراسر کشور ثابت شده که گام‌های‌تان مبارک و نویدتان رهایی بخش و انگشتان هدایت‌تان رهگشا است.

نکته دیگر این که دید و بازدید اعضای کابینه‌تان در شهرستان‌ها مشکل گشا و التیام بخش تورم و بیکاری و رفع موانع تولیدات استانی است.

دومین دور سفر استانی تان به مازندران را گرامی می داریم و از نسیم شبنم مهربانی اش بوسه های گلبرگ امید را منتظریم، دیار علویان از حالا یکسره در شوق دیدار توست ای رئیس جمهور مردمی، ای مرد عمل، ای مرد جهادی. درود بر همت شما و کابینه تان، خداقوت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت - همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی مهمان مازندرانی‌ها است.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، سد گلورد، طرح تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های هفدهمین سفر رئیس‌ دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

نوبهاری دیگری در راه مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha