۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85477735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: بوشهر پیشتاز برنامه های فرهنگی در کشور است

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم با هدف گذارهای وسیع در حوزه فرهنگ ، زمینه ساز برنامه های متنوعی در کشور شده که استان بوشهر در این بخش سرآمد است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در کنگره دختران تاثیرگذار استان بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: امروز تمام تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی روی دختران و زنان عفیف جامعه ما می‌باشد که باید با کار فرهنگی برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: در استان بوشهر شاهد حضور زنان فعال و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف مدیریتی از جمله مدیران کل، بخشداران و معاونین مدیران و سایر بخش‌های جامعه هستیم که به خوبی ایفای نقش می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره معرفی بانوان اثرگذار استان، تصریح کرد: در این کنگره از ۴۰۰ بانوی تأثیرگذار از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تجلیل شد.

پورات عنوان کرد: نقش زنان به ویژه زنان فعال و صاحب ایده در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در برهه کنونی حفاظت از عفاف و حجاب با فرهنگ‌سازی درست در این خصوص اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی بیان کرد: نقش مهم بانوان در این رابطه بسیار مهم بوده و ما در استان در کنار برنامه های فرهنگی در بخش تولید اقلام حجاب و نمایشگاه های متنوع ایرانی اسلامی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

پورات عنوان کرد: باید با همکاری بانوان اثرگذار استان بوشهر اقدامات و برنامه‌های موثری تدوین و تهیه شود که از جمله این برنامه‌ها بسته فرهنگی با هدف آگاهی‌بخش و بصیرت‌افزایی به ویژه برای نوجوانان و جوانان باشد و به مسئله جمعیت و نقش بانوان در این خصوص نیز توجه ویژه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha