همایش فاتحان خرمشهر با روایتگری فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه کربلا برگزار شد  

اهواز - ایرنا - همایش فاتحان خرمشهر با حضور نماینده ولی فقیه خوزستان، فرماندهان دوران دفاع مقدس، جمعی از مدیران خوزستان و رزمندگان فاتح خرمشهر در حسینیه پایگاه منتظران شهادت در قرارگاه منطقه ای کربلا در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه سه شنبه در همایش فاتحان خرمشهر در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک ایام دهه کرامت، به سبک زندگی رضوی و اهل بیت(ع) پرداخت و اظهار کرد: طبق روایت امام صادق (ع)، سه نشانه اخلاق نیکو، فرو بردن خشم و غضب، چشم پوشی از اشتباه دیگران از شاخصه‌های انسان‌های کریم است و این ویژگی‌ها، انسان های کریم را از سایرین متمایز می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: خوزستان نیز قدمگاه امام رضا (ع) و هم قلوب مردمش مملو از محبت و عشق ولایت به حضرات معصومین(ع) است.

همایش فاتحان خرمشهر با روایتگری فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه کربلا برگزار شد  


سردار حاج مهدی رفیق دوست جانشین قرارگاه منطقه ای کربلا دیگر سخنران این همایش با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله به برخی از تفکرات رژیم بعث و وهابیت تکفیری اشاره کرد و گفت: بعثی‌ها و تکفیری‌ها مانند صهیونیست‌ها تربیت یافتگان مکتب وهابیت و ضد بشریت بودند ولی در مقابل، رزمندگان سپاه اسلام حفظ ارزش ها را بر همه چیز مقدم می‌دانستند.

وی افزود: شهدا، ایثارگران و رزمندگان مظلوم خرمشهری مردانه ایستادند چون مذهب تشیع در خون و گوشتشان آمیخته شده بود، آنها به خوبی از امام راحل رحمة الله علیه آموختند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌هاست.

همایش فاتحان خرمشهر با روایتگری فرماندهان دوران دفاع مقدس در قرارگاه کربلا برگزار شد  



سردار حسنعلی سواریان جانشین اسبق قرارگاه منطقه ای کربلا با بیان دستاوردهای عظیم عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق برای جبهه مقاومت ابراز داشت: مردم مقاوم غزه درس ایستادگی را از مردم خرمشهر آموختند، اکنون هشت ماه از جنگ در غزه میگذرد و اتفاقات صورت گرفته در این مدت، کار سیصد ساله صهیونیست و یهود را از بین برد.


وی توضیح داد : رزمندگان خرمشهری و آبادانی و خوزستانی از پیر و جوان، مرد و زن عزتمندانه ایستادند تا پیروز شدند.

سردار سواریان که از رزمندگان فاتح خرمشهر بود در ادامه سخنانش بیان کرد: حرکت دانشجویان غرب را دست کم نگیرید که منجر به نابودی صهیونیست خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روایتگری حاج محمود نورانی، عبدالحسین اسکندری، سبزه غلامی و عبدالصاحب عبودزاده رزمندگان دیار سردار شهید سید محمدعلی جهان‌آرا و مولودی خوانی به مناسبت ایام دهه کرامت توسط حاج جواد نبوی و شعرخوانی حماسی توسط علیدادی و مهدوی شاعران آیینی استان خوزستان از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha