۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85477807
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در زنجان توقیف شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85477807
موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ هادی نوروزی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از تردد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در سطح شهرستان مطلع شده و برای توقیف آن اقدام کردند.

وی اظهار داشت: با مراقبت پیرامونی ماموران، این موتورسیکلت متوقف و به دلیل نداشتن مدارک گمرکی و هویتی به پارکینگ منتقل شد.

نوروزی افزود: کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.


دستگیری ۱۶ نفر سارق و مالخر در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در نتیجه اجرای طرح زاجرات ۱۶ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند و ۱۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

نوروزی افزود: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها طرح زاجرات در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های پنجگانه، ضمن انجام گشت زنی های هدفمند در سطح شهرستان ابهر، به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، در اجرای این طرح ۱۳ سارق و سه مالخر شناسایی و دستگیر شدند که به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، کابل برق هوایی، منزل، مغازه و موتورسیکلت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از دیگر توفیقات این طرح برخورد باسه واحد متخلف، دستگیری یک نفر محکوم متواری و ۱۵ نفر معتاد متجاهر است.

نوروزی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کشف کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف کالای قاچاق شامل دوربین عقب خودرو از یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین رصد جاده بیجار – زرین آباد به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس تعداد ۱۰۰ بسته کامل دوربین دنده عقب خودرو قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این تعداد دوربین دید عقب خودرو را که همگی خارجی بودند چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha