سرعت بالا جان راکب موتورسیکلت را در کرمانشاه گرفت

کرمانشاه - ایرنا - سرعت زیاد یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از خیابان‌های اصلی شهر کرمانشاه و برخورد آن با یک دستگاه خودرو جان راکب این وسیله نقلیه را گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: این حادثه شب گذشته در سه راهی ۲۲ بهمن روی داد و بر اثر آن راکب این موتورسیکلت جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت نیز به شدت مجروح شد.

سرهنگ محمد حیدری افزود: در این سانحه که کارشناسان پلیس راهور علت آن را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کرده اند، موتورسیکلت قبل از برخورد با قسمت عقب یک دستگاه سواری که در پشت چراغ قرمز متوقف بوده، واژگون می شود.

وی اضافه کرد: پس از واژگونی موتورسیکلت سر راکب و ترک نشین موتور، علاوه بر برخورد با سطح آسفالت خیابان، به شدت با سپر عقب سواری نیز برخورد می کند که منجر به مرگ راکب شده و ترک نشین موتور نیز به شدت صدمه دیده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآور شد: متاسفانه در این سانحه راکب و ترک نشین موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی بودند که بر اساس قانون استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و سرنشین موتورسیکلت الزامی است و می تواند در صورت وقوع تصادف و ضربه به سر و صورت منجر به آسیب دیدگی شدید و فوت آنها شود.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام پلیس راهور استان طی سال گذشته متاسفانه در تصادفات درون شهری ۱۳۳ نفر جان خود را از دست داده و پنج هزار و ۳۲ نفر نیز مجروح شدند که از این تعداد ۸۲ درصد به تعداد ۱۰۹ فوتی تنها مربوط به شهر کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha