نقره داغ شدن قاچاقچیان کالا در محورهای منتهی به پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راه تهران بزرگ از اجرای مستمر طرح برخورد و توقیف خودروهای حامل کالای ممنوعه و قاچاق (شوتی) در بزرگراه‌ها و محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ارزانی روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: توقیف خودروهای شوتی در محورهای آزادراهی و بزرگراهی پلیس راه پایتخت از سه روز پیش آغاز شده و با قدرت ادامه دارد. وی ادامه داد: این طرح بصورت گسترده و در سطح تمامی محورهای منتهی به پایتخت اجرایی شده و تاکنون ۵۰ دستگاه خودرو شوتی توقیف شده‌اند.

به گفته سرهنگ ارزانی، رانندگان خودروهای حامل کالاهای ممنوعه و قاچاق به مرجع قضایی ارجاع می‌شوند.

وی افزود: این افراد به دلیل شرایط خاص خود با سرعت بالا و غیرمجاز رانندگی کرده و باعث به خطر افتادن ایمنی و تردد مسافران در جاده و محورها می‌شوند که پلیس با این رانندگان در چارچوب قانونی برخورد می‌کند.

نقره داغ شدن قاچاقچیان کالا در محورهای منتهی به پایتخت

رییس پلیس راه تهران بزرگ به افراد خاطی که خودروهای خود را از حالت استاندارد خارج و تبدیل به خودروهای شوتی می‌کنند، هشدار داد: بدون اغماض و به صورت قانونی با آنها برخورد می‌شود و علاوه بر توقیف خودرو، این افراد تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

سرهنگ ارزانی همچنین گفت: خودروهای شوتی و خارج شده از حالت استاندارد، در ایست‌های بازرسی پلیس راه و جاده رصد و توقیف می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha