۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبر: 85478758
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

آخرین گزارش شهردار مشهد از شهر پس از سیل دیروز

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبر: 85478758
آخرین گزارش شهردار مشهد از شهر پس از سیل دیروز

مشهد- ایرنا- شهردار مشهد گفت: عملیات امدادرسانی آتش نشانان و نیروهای شهرداری در شهر همچنان ادامه دارد و باند شرق به غرب میدان انقلاب باز شده و تردد در یک باند آن در جریان است.

محمدرضا قلندر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باند دیگر نیز تا حدود ۲ ساعت دیگر بازگشایی می شود.

وی اضافه کرد: در خیابان های سپاه ۶۹ و ۷۱ نیز طبقات همکف منازل مسکونی دچار آب آفتادگی شده بود که همچنان عملیات آتش نشانان برای تخلیه آب منازل ادامه دارد.

شهردار مشهد گفت: منازل حدود ۴۰ خانوار در این محدوده به دلیل آب افتادگی تخلیه شده است و شهروندان شب گذشته در مسجد منطقه و سوله هایی که آماده شده بود اسکان داده شدند.

آخرین گزارش شهردار مشهد از شهر سیل زده

قلندر افزود: تگرگ، عامل اصلی آبگرفتگی این منازل بود و کمپ "غدیر" نیز برای اسکان امروز این شهروندان آماده شده است.

وی اضافه کرد: بارندگی در مشهد بی سابقه بود و در کمتر از ۴۰ دقیقه حدود ۳۸.۵ میلیمتر باران بارید اما زیرساخت‌های شهری آسیبی ندیده اند.

شهردار مشهد با بیان این که تا کنون آمار قربانیان سیل در مشهد پنج نفر اعلام شده است افزود: هم اینک مشکل اصلی شهر، ترافیک است از این رو از مردم می خواهیم از تردد غیرضروری خودداری کنند.

آخرین گزارش شهردار مشهد از شهر سیل زده

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از روز سه‌شنبه یک سامانه بارشی پرقدرت در استان فعال شده است که این سامانه تا اوایل هفته آینده بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha