دوره‌های توانمندسازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار می‌شود

شیراز- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس و مسئول کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان گفت: به منظور توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و آگاهی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، محمد رضا فتوت پنجشنبه ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: در همین راستا، تقویم دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: این تقویم آموزشی بر اساس نیازسنجی و طرح‌های ابلاغی از سوی شورای اطلاع رسانی دولت و همچنین معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تهیه و تدوین شده است.

او اظهار کرد: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با همراهی و حمایت‌های همیشگی خود از حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، شرایط حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه اجرایی خود را در این دوره های آموزشی فراهم کنند.


مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: از روابط عمومی های استان انتظار می رود که پس از شرکت در این دوره‌های آموزشی بتوانند با رسانه‌ها ارتباط مستمر و بهتری برقرار کنند.

فتوت افزود: همچنین انتظار می‌رود که روابط عمومی‌ها بتوانند در زمینه تهیه انواع محتوای رسانه‌ای مانند اخبار، بیانیه، جوابیه و اطلاعیه و قرار دادن آنها در اختیار رسانه‌ها و به دنبال آن پیگیری اثرگذاری آنها عملکرد بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: یک روابط عمومی باید عملکرد دستگاه متبوع خود را از طریق رصد و پایش افکار عمومی و رسانه‌ها بررسی و دنبال کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha