۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85479066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روابط عمومی‌ها ستون اصلی جهاد تبیین هستند

اهواز-ایرنا- مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومی‌ها ستون اصلی جهاد تبیین در کشور هستند که برای روشنگری و تبیین مجاهدت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امیر طرفیانی روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا خوزستان، ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی " روابط عمومی و ارتباطات " را گرامیداشت و گفت: قطعا نمی‌توان روز روابط عمومی را تنها یک نام در برگی از تقویم برشمرد چرا که این مناسبت سرفصلی از دانش و هنر ثمین ارتباطات است و سهم بسزایی در موفقیت سازمان‌های مختلف دارد.

روابط عمومی‌ها ستون اصلی جهاد تبیین هستند
وی روابط عمومی را نبض حیاتی برای سازمان‌ها دانست و اظهارکرد: روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی است و نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌ و تنویر افکار عمومی‌ برعهده دارد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان اظهارکرد: وظایف روابط عمومی‌ها در ارائه خدمات فرهنگی، نصب بنر، همراهی با مدیر و انجام امور تشریفاتی، توجیه گری و تبلیغات محدود و محصور نیست.

طرفیانی روابط‌عمومی‌ها را ستون‌های اصلی جهاد تبیین در کشور دانست و ادامه داد: امروز که دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند از یک سو با نقشه‌ها و جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی در رابطه با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی افکار عمومی را مخدوش و مغشوش کنند این روابط عمومی‌ها هستند که باید برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان و تلاش گسترده آنها برای ضربه‌زدن به اعتماد عمومی مردم که مهمترین سرمایه نظام اسلامی است با همه توان به میدان بیایند و برای روشنگری و تبیین مجاهدت کنند.

روابط عمومی‌ها ستون اصلی جهاد تبیین هستند
وی در جمع خبرنگاران ایرنا خوزستان، روز ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت افرادی دانست که با تعهد و تخصص، در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی پا در عرصه‌ جنگ روایت‌ها گذاشته‌اند.


مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان این روز ارزشمند را به فعالان پرتلاش عرصه‌ روابط عمومی تبریک گفت و موفقیت روزافزون آنان در راه خدمت به مردم و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی را خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha