قنبرزاده: درآمد باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی باید احیا شود

دزفول - ایرنا - نائب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها در دنیا از طریق حق پخش تلویزیونی است که این موضوع باید در باشگاه‌های ایران نیز احیا شود.

منصور قنبر زاده روز پنجشنبه در حاشیه یادواره شهدای ورزشکار دزفول در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: قوانین جدیدی تحت عنوان فیرپلی مالی در برنامه هفتم توسعه مصوب شده است که براساس آن باید هزینه‌ها و درآمدهای باشگاه‌ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کارگروهی تعیین کرده است و فدراسیون فوتبال باید آیین نامه‌ای در این خصوص تدوین کند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال یکی از مسائل مهم این قانون را احیای درآمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی عنوان کرد و گفت: این قانون اگرچه در قانون برنامه هفتم توسعه آمده است ولی باید آیین نامه اجرایی داشته باشد تا بتوان درآمدها را از این طریق احصا کرد.

پرونده مس رفسنجان در حال طی مراحل قضایی است

قنبر زاده با اشاره به برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای برخورد با فساد مالی اظهارکرد: مبارزه با فساد در هر حوزه‌ای از جمله فوتبال مورد انتظار جامعه است از این رو اگر متخلفانی شناسایی شوند باید با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه گذشتی در این خصوص قابل قبول نیست، افزود: متهمان پرونده مس رفسنجان به دادگاه فراخوانده شدند ولی طبق قانون و عرف و آموزه‌های دینی تا زمانی که اتهام قطعی نشده و حکم محکومیتی صادر نشده است، نمی‌شود در این مورد قضاوت کرد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر لزوم برخورد جدی با متخلفان گفت: باید تا انجام مراحل قضایی و صدور رای صبر و سپس ابعاد آن را رسانه‌ای کنیم.

تدارک اردوهای تیم ملی فوتسال برای شرکت در جام جهانی
قنبرزاده همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای اعزام تیم فوتسال به مسابقات جام جهانی اظهارکرد: اردوهایی برای تیم ملی فوتسال برنامه ریزی شده است تا بتوانند با آمادگی بیشتر از کیان و حیثیت ورزش کشور دفاع کنند.

وی همچنین در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال را یادآور شد و افزود: امسال انتخابات فدراسیون فوتبال را در پیش داریم که می‌تواند یک سال تاثیرگذار برای فوتبال کشور باشد.

گرامیداشت شهدای دزفول در لیگ برتر

قنبر زاده با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول بیان کرد: یاد و خاطره شهدای این شهرستان در یکی از مسابقات لیگ برتر که احتمالا پرسپولیس و استقلال خواهد بود گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم فدراسیون فوتبال نیز ثبت شده است و هر سال در یکی از دیدارهای لیگ برتر، گرامیداشت شهدای این شهرستان انجام می‌شود که انعکاس خوبی در صدا و سیما دارد.

به گزارش ایرنا یادواره ۱۲۰ شهید ورزشکار شهرستان دزفول روز پنجشنبه با حضور نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.

مردم دزفول با تقدیم ۲ هزار و ۶۰۰ شهید از جمله ۱۲۰ شهید ورزشکار، چهار هزار جانباز، ۴۵۲ آزاده سرافراز و ۱۴۷ مفقود و جاویدالاثر حماسه مقاومت و پایداری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران جاودان ساختند.

شهرستان دزفول به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد؛ همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha