۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85479188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷۵ برنامه ویژه سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85479188
۳۷۵ برنامه ویژه سوم خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر گفت: این استان در سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر قهرمان ۳۷۵ ویژه برنامه متنوع برگزار می‎کند.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ علی غضنفری روز پنجشنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: از جمله برنامه‌های شاخص استان بوشهر در این ایام می‌توان به رژه موتوری، عطرافشانی قبور مطهر شهدای گرانقدر، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان عملیات بیت‌المقدس، رژه نیروهای مسلح استان بوشهر در فرماندهی نیروی انتظامی بوشهر، برگزاری همایش بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی دفاع مقدس، وعده صادق مجمع حقوق‌دانان در بوشهر

وی بیان کرد: برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، نمایشگاه‌های مختلف، شب شعر و خاطره و ایستگاه‌های صلواتی در ستاد گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در شهرها از دیگر برنامه‌ها در سالروز فتح خرمشهر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

غضنفری اضافه کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و این روز با عملیات بیت‌المقدس به نماد عزت و سربلندی ایران اسلامی لقب گرفته است.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: همزمان با این مناسبت سه هزار نفر از مردم سراسر استان بوشهر برای شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

غضنفری عنوان کرد: با هدف پاسداشت این مناسبت همچنین برنامه‌های ویژه‌ای در شهرها و روستاهای استان بوشهر با مشارکت و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‎شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha