۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85479322
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خدمات‌رسانی ۶۴ میلیارد ریالی موسسه حامی‌یار استان مرکزی به کودکان سرطانی

اراک - ایرنا - مدیرعامل موسسه حامی‌یار استان مرکزی گفت: این موسسه از ابتدای راه‌اندازی تا پایان سال گذشته حدود ۶۴ میلیارد ریال به مددجویان خود خدمات‌رسانی کرده است.

به گزارش ایرنا، حامد صوفی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: موسسه خیریه حامی‌یار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در یک اتاق کانکسی در بیمارستان امیرکبیر اراک آغاز کرد اما از سال ۱۳۹۵ با مجوز و پروانه رسمی و به صورت تخصصی خدمات‌رسانی به کودکان مبتلا به سرطان را در استان مرکزی آغاز کرد.

وی ادامه داد: مجموع خدمات‌رسانی موسسه حامی‌یار در بدو فعالیت(سال ۱۳۹۵) ۱۹۶ میلیارد ریال بود اما این مهم در سال گذشته به بیش از ۳۳ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل موسسه حامی‌یار استان مرکزی جامعه هدف این موسسه را نوزاد تا نوجوانان ۱۸ سال عنوان کرد و گفت: تاکنون ۲۴۵ پرونده در این موسسه تشکیل شده که از تعداد ۱۰۰ بهبود یافته‌اند، ۳۵ نفر آسمانی شده‌اند و مابقی هم تحت درمان هستند.

صوفی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۱۷ کودک در استان مرکزی، ۲۴ کودک در لرستان، سه کودک در همدان، یک کودک در قم و یک کودک هم در استان خوزستان تحت حمایت موسسه حامی‌یار هستند.

وی بیان کرد: حمایت خیران استان مرکزی از کودکان مبتلا به سرطان در این موسسه بسیار چشمگیر است و اگر حمایت خیران نبود موسسه نمی‌توانست به مسیر خود ادامه دهد.

مدیرعامل موسسه حامی‌یار استان مرکزی بیان کرد: این موسسه شرایطی را ایجاد کرده که هیچ کودک مبتلا به سرطان در محدوده این استان برای هیچ نیازی از جمله انواع آزماییش‌ها نیاز به رفتن به تهران یا هر استان دیگر نداشته باشد.

صوفی بیان کرد: سال گذشته پروانه موسسه حامی‌یار از استانی به کشوری ارتقا پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha