۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85479387
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

فیلم |سازمان انتقال خون ۱۰۰ درصد نیاز مراکز درمانی را تامین‌ می کند

تهران-ایرنا-مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: این سازمان ۱۰۰ درصد نیاز مراکز درمانی در کشور را تأمین می کند .

مصطفی جمالی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت تامین جایگاه های اهدای خون برای استفاده بیشتر و اجرای اهدای هرچه بیشتر خون اظهارداشت:خداوند متعال در قران کریم می فرمایند" هرکس جان فردی را نجات دهد مانند آن است که جان همه انسان ها را نجات داده است"، این نشانه اهمیت جایگاه آن است.

فیلم |سازمان انتقال خون ۱۰۰ درصد نیاز مراکز درمانی را تامین‌ می کند

مدیرعامل سازمان انتقال خون تاکید کرد: با افزایش اعتبارات به سمت افزایش پایگاه های ثابت رفته و سامانه های سیار اهدای خون نیز فعال می شوند تا در محل هایی چون روستاها نیز ارائه خدمت شود.

جمالی در ادامه بیان کرد: در استان تهران و در بخش جنوبی استان با وجود جمعیت بسیار، جایگاه اهدای خون کافی نداریم. اما چرا این جایگاه را نداریم زیرا فضای زیرساخت و امکانات مورد نیاز نیست و همچنین باید کارمند جذب شود که در کنار آن به اعتبارات نیز افزوده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ولی ایجاد امکانات برای اجرای کار خیر وظیفه ماست و با توجه به جمعیت متقاضی خون نیز دچار مشکل نخواهیم شد

جمالی با اشاره به اهمیت حمایت شهرداری و شوراهای اسلامی یادآورشد: در مجموع با کمک شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها می توان زیر ساخت های فیزیکی را مهیا کرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha