۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85479526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پردیس سینمایی مهر مادر دزفول بهره برداری شد

دزفول- ایرنا- پردیس سینمایی مهر مادر دزفول عصر پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان و هنرمندان در مجتمع تجاری تفریحی مادر بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل حوزه هنری خوزستان در این آیین گفت: حوزه هنری یک پایگاه برای تبلور هنر است و نقش تسهیلگر در این حوزه داشته و هرچه در توان دارد در راه هنر به کار می‌گیرد.

محمد شهباز گرویی با بیان اینکه پردیس سینمایی دزفول در کنار سینما آبادان و اکسین اهواز نوید روزهای خوبی می‌دهد، افزود: جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک وجود دارد که از چنین زیرساختی محروم بودند و از این جهت افتتاح پردیس سینمایی مادر یک اتفاق تاریخی است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در شهرستان‌های غیر از مراکز استان‌ها در راستای افزایش پهنه جغرافیایی اثرگذاری حوزه هنری بوده و نقطه عطفی برای آغاز یک راه بلند است.

مدیرعامل مجتمع تجاری تفریحی مادر نیز در این آیین گفت: نبود پیوست فرهنگی در شمال خوزستان ما را بر آن داشت که اقدامی برای مردم دزفول، پایتخت مقاومت ایران انجام دهیم.

علی مربوطی افزود: حوزه هنری پیشنهاد همکاری برای ساخت مجهزترین پردیس سینمایی را در شمال خوزستان به ما داد که پذیرفتیم و این مجموعه را با عشق و کیفیت و دقت بالا احداث کردیم.

پردیس سینمایی مهر مادر دزفول بهره برداری شد

به گزارش ایرنا این پردیس سینمایی مدرن ترین پردیس سینمایی شمال خوزستان بوده و مجهز به پنج سالن سینمایی از جمله یک سالن چند منظوره، یک سالن اختصاصی کودک و نوجوان و یک سالن وی آی پی با مجموع ۴۸۰ صندلی است.

صدای دالبی، تصویر لیزری، پنج سالن و سالن ویژه کودک از جمله ویژگی‌های این پردیس سینمایی است.

این پردیس سینمایی با زیربنای ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع توسط موسسه سینمایی بهمن سبز در مجموعه تفریحی و گردشگری مادر ساخته شده است.

رضا میرکریمی، بهروز افخمی، هادی مقدم دوست، حبیب اسماعیلی، محمد علی باشه آهنگر از کارگردانان سینما و تلویزیون نیز در این آیین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha