عملیات سه ساعته برای جست و جو و نجات زن ۵۰ ساله در ارتفاعات شهرستان بن

شهرکرد- ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از انجام عملیات سه ساعته امداد و نجات برای یافتن یک زن ۵۰ ساله مفقود شده در ارتفاعات "افغان" این شهرستان از سوی نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: بعد از ظهر روز پنجشنبه خبری مبنی بر مفقود شدن یک زن ۵۰ ساله در ارتفاعات افغان در هشت کیلومتری شهرستان بن به مرکز امداد هلال احمر استان گزارش شد.

وی اظهار کرد: به سرعت تیم‌های عملیاتی پشتیبانی و مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان بن به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی اظهار داشت: نیروهای امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه برای یافتن فرد مفقود شده به دل کوه زدند و عملیات جست و جو و نجات فرد مفقود شده را پیدا کردند.

امدادرسانی به عشایر گرفتار در گل‌ولای‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری همچنین از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی در ۲۴ ساعت گذشته به عشایر گرفتار در گل‌ولای‌ برجای‌ مانده‌ از بارش باران در این استان خبرداد.

مثنوی افزود: طی گزارشی به هلال احمر چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن ۲ خانواده عشایری شامل ۹ نفر، در گل و لای گود خونی روستای بَره مُرده شهرستان کیار از توابع این استان به علت بارش باران دریافت‌ شد.

وی اظهار کرد: به سرعت تیم عملیاتی روستای بره مرده به محل اعزام شدند و پس از دسترسی به عشایر عملیات امداد رسانی انجام شد.

مثنوی افزود: همچنین در حادثه دیگری آب‌گرفتگی سیاه چادرهای عشایری در کوه زره بر اثر بارش شدید باران اطلاع رسانی شد که به سرعت تیم عملیاتی امداد و نجات سولقان به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: نیروهای امدادی پس از بررسی موقعیت، عملیات کمک رسانی را انجام دادند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۴ پایگاه امداد و نجات در استان چهارمحال و بختیاری دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha