۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85479800
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰۳ سالی مهم و حیاتی برای شکوفایی ظرفیت‌های مجتمع بندری نگین در بوشهر است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۴۰۳ سالی مهم و حیاتی برای شکوفایی ظرفیت‌های بندر بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین است که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین یداللهی روز جمعه در نشست کمیته بازاریابی و سرمایه گذاری بنادر استان بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی مهم‌تر از خود بازار حفظ فضای بازار است که این مهم باید مورد توجه جدی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این زمینه باید با پیاده‌سازی نگاه بلندمدت و همچنین اجرا طرح جامع برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش کرد که در بندر بوشهر این مهم به بهترین شکل محقق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در استان بوشهر با تلاش ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان با وجود برخی چالش‌ها، سرمایه ‌گذاران متعددی داوطلب فعالیت شدند که این نشان از عملکرد شایسته و قابل تقدیر استان بوشهر است‌.

یداللهی اظهار کرد: سال جاری برای بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین سالی مهم و حیاتی است که باید از ظرفیت بوجود آمده نهایت استفاده صورت گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: از پنج سال منتهی به بهمن ماه سال قبل تنها ۲۵ هزار ترانزیت نفتی و غیرنفتی در بنادر این استان انجام شده بود که این میزان در سه ماهه اخیر با افزایش ۱۸ برابری به ۴۵۰ هزار تن رسیده است.

محمد شکیبی نسب اضافه کرد: با هدف تسهیل در فرایند ترانزیت و جلب رضایت شرکت‌های داوطلب ترانزیت از بندر بوشهر بیش از ۲۵ نشست تعاملی با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: روند ترانزیت در بندر بوشهر به نحوی محقق شده که در برخی از روزها بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ تانکر پذیرش شدند.

شکیبی نسب اضافه کرد: با هدف توسعه صادرات مجتمع بندری نگین اکنون پایانه صادراتی این مجتمع با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و اسکه این پایانه پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با هدف حمایت و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان انتظار می‌رود پویایی تعاونی‌های بندری به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha