۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85480334
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: عملیات برخورد با فروشندگان و دارندگان سلاح غیرمجاز در شوش اجرا شد

دزفول – ایرنا – فرماندار شوش با اشاره به اجرای نخستین مرحله عملیات برخورد با فروشندگان و دارندگان سلاح گرم غیرمجاز در این شهرستان گفت: مقادیر زیادی سلاح با اجرای این عملیات در شوش جمع آوری و افرادی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

محسن حویزه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات گسترده و قاطع برخورد با فروشندگان و نگهدارندگان سلاح در این شهرستان طی سه روز اجرا و با اقدام‌های انجام شده مقادیر زیادی سلاح گرم در شوش کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این عملیات هماهنگ با مشارکت دستگاه‌های مختلف انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی شهرستان در سطوح مختلف اجرایی شد، ادامه داد: شورای تامین استان و شهرستان شوش در راستای ایجاد امنیت پایدار در شوش، عملیات جمع آوری سلاح و برخورد با فروشندگان اسلحه در این شهرستان را اجرایی کردند.

فرماندار شوش بدون اشاره به تعداد سلاح‌های ضبط شده گفت: این عملیات با مشارکت اداره اطلاعات، اطلاعات فراجا و ناحیه مقاومت بسیج شوش انجام شد که با اجرای این عملیات مقادیر زیادی سلاح کشف و افرادی نیز در این رابطه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

برخورد قاطع با مخلان امنیت در شوش

فرماندار شوش امنیت شهروندان را خط قرمز دانست و اظهارکرد: شورای تامین شهرستان شوش با هر فردی که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را مخدوش کند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با تجلیل از هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شهرستان در اجرای این عملیات افزود: اجرای این طرح در زمان‌های مشخص در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

دعوت از بزرگان و شیوخ شوش برای کمک به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز

حویزه با دعوت از سران عشایر و بزرگان شهرستان برای کمک به جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز بیان کرد: انتظار از بزرگان و سران عشایر شهرستان این است که در راستای ایجاد امنیت پایدار نسبت به تشویق جوانان برای تحویل سلاح خود به مراجع ذیصلاح همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: این عملیات مقتدرانه و منسجم، نشانه‌ای از انسجام و وحدت میان تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شهرستان است که از تمام اعضای شورای تامین شوش تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، سنت غلط تیراندازی در آیین‌های عروسی و عزا، حوادث تلخی را در شهرهای مختلف خوزستان رقم زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha