ناظمی: پیست‌های اتومبیلرانی باید پاتوق جوانان باشد/ شرکت‌های خوردوسازی کمکی به ما نمی‌کنند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری درباره حضور جوانان در این رشته گفت: پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی باید پاتوقی برای جوانان باشد تا با رعایت ضوابط و قوانین، هم هیجانات خود را تخلیه و هم در اوقات فراغت، فعالیت‌های ورزشی را دنبال کنند.

مازیار ناظمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با یک تقویم فشرده رقابت‌های خودش را در سال جدید در استان‌های مختلف ایران برگزار می‌کند. روز جمعه ۲۸ اردیبهشت، مرحله اول مسابقات درگ قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد که هم‌زمان با این رقابت، تولد ۵۷ سالگی پیکان را نیز داشتیم که جشنواره‌ای را همراه با پیکان‌بازها از سراسر کشور برگزار کردیم.

وی ادامه داد: سعی داریم که پیست‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی پاتوقی برای جوانان باشد تا با رعایت ضوابط و قوانین، هم هیجانات خود را تخلیه کنند و هم در اوقات فراغت، فعالیت‌های ورزشی را دنبال کنند. هفته بعد مسابقات سوپر بایک و هفته بعد از آن نیز مسابقات سرعت قهرمانی کشور را خواهیم داشت.

ناظمی: پیست‌های اتومبیلرانی باید پاتوق جوانان باشد/ شرکت‌های خوردوسازی کمکی به ما نمی‌کنند

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به استقبال جوانان از این رشته ورزشی گفت: در مرحله اول مسابقاتی که برگزار شد، حدود ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده در کلاس‌های مختلف داشتیم که به مراتب این عدد پس از گذشت زمان و در مراحل بعدی بیشتر نیز خواهد شد. این رشته‌ها به خاطر جوان‌پسند بودن خیلی مخاطب دارند و باید به جوانان کشورمان نیز اهمیت دهیم.

ناظمی در مورد حضور شرکت‌های خودروسازی ایرانی در مسابقات اتومبیلرانی بیان کرد: متاسفانه حضور خاصی ندارند و فقط بعضی اوقات برای تست فنی خوردوهای خودشان با ما همکاری دارند. تا به حال تمایلی نداشتند و به نظرم نیازی برای حضور نمی‌بینند. تا امروز که در فدراسیون هستم، شرکت خوردوسازی به عنوان مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش در این فدراسیون حاضر نشدند و اسپانسری مسابقات را که کاملا با آن‌ها هم‌خوانی دارد را نپذیرفتند.

ناظمی: پیست‌های اتومبیلرانی باید پاتوق جوانان باشد/ شرکت‌های خوردوسازی کمکی به ما نمی‌کنند

وی با تاکید بر قهرمان نوجوان ۱۲ ساله ایران در رشته آفرود خاطرنشان کرد: این ورزشکار چند باری به فدراسیون مراجعه کرد و ما نیز به کمیته فنی معرفی کردیم ولی نظر خاصی نسبت به او ندارند. دوست داریم که اگر کمکی از دست ما بر بیاید، انجام دهیم، ولی خانواده این ورزشکار به دنبال ثبت رکورد گینس هستند که از دست فدراسیون خارج است. سازمان و تشکیلات گینس با فدراسیون متفاوت است ولی اگر بخش فنی روی این ورزشکار نظری خاصی داشته باشند، حتما به او کمک خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha