۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85481255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی رسالت مهم روابط عمومی‌هاست

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در مواجهه با سیاه نمایی‌ها و تلاش‌هایی که دشمن در این راستا انجام می‌دهد، امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی رسالت مهم روابط عمومی‌هاست.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در گردهمایی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان، افزود: روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی تنها بخشی هستند که در کنار مدیران با جامعه ارتباط دارند و از طرفی می توانند بازخوردها را از نیز جامعه بگیرند و به دستگاه‌های اجرایی منعکس کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در راستای تبیین و اطلاع رسانی، نقش حاکمیتی دارند، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید شناخت کاملی از گفتمان دولت در خدمت رسانی داشته باشند و از آن در انعکاس اقدامات بهره بگیرند.

رفیعی با بیان اینکه با وجود محدودیت منابع و تجهیزات، می توان کارهای قابل توجهی انجام داد، افزود: ما یک نیاز فوری به تقویت سرمایه اجتماعی داریم چون هژمونی دشمن از طریق عملیات روانی درصدد سیاه نمایی است.

وی گفت: با بهره‌گیری از محتواهای مناسب می توان به سمت تقویت انعکاس خدمات رفت و برای آن، برنامه های خلاقانه داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به اهمیت ارتباط با رسانه ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید مدیران را نسبت به بهره گیری از ظرفیت رسانه ها ترغیب کنند.

روابط عمومی ها باید توان اقناع سازی مخاطب را تقویت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه به لزوم آمادگی روابط عمومی ها در راستای اقناع سازی جامعه هدف تاکید کرد و گفت: شورای اطلاع رسانی در سطح کشور و در استان ها فعال بوده و وظیفه این شورا مرتبط با حوزه روابط عمومی هاست.

اصغر حاج علی اکبری با بیان اینکه رصد شرایط افکار عمومی، شناسایی ضعف و قوت و ورود دستگاههای متولی را از عمده رویکردهای شورای اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید خود را برای پاسخگویی های اقناعی آماده و توانمند کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha