جانشین فراجا: مقابله با اراذل و اوباش با قاطعیت در کشور ادامه می یابد

کرمانشاه – ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه یکی از مطالبات مردم است که با قاطعیت در کشور توسط پلیس ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" روز شنبه در کمیسیون عملیات ویژه انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در ملاقات های خود و یا دیدارهایی که در سطح شهرها و استان ها صورت می گیرد مطالبات مختلفی از پلیس دارند.

وی ادامه داد: یکی از همین مطالبات که به حق نیز هست برخورد قاطعانه و بدون گذشت با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه است که قطعا پلیس آن را عملیاتی و اجرایی خواهد کرد و طرح های مقابله ای با این دسته از افراد نیز ادامه پیدا می کند.

سردار رضایی با بیان اینکه اراذل و اوباش باید ادب شوند، گفت: امنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد یقینا با واکنش جدی و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین با اشاره به اجرای طرح سراسری نور ادامه داد: پلیس طبق قانون و در قالب طرح نور در حال اجرای وظایف محوله خود است.

وی ادامه داد: طرح نور طرح بسیار خوبی است و آحاد مردم مومن و متدین کشور از اجرای آن ابراز خرسندی کرده اند و پلیس هم برابر قانون با اندک افرادی که هنجارها را رعایت نمی کنند ، برخورد می کند.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز در کشور، یادآوری کرد: موضوع دیگری که باید حتما به آن توجه شود برخورد با کسانی است که از سلاح های شکاری مجوز دار خود استفاده غیرمجاز کرده و به عنوان نمونه در درگیری های شخصی و طایفه ای خود اقدام به تیراندازی می کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از اسلحه های مجوز دار جرم است و مجوز این گونه صاحبان آن باطل خواهد شد.

وی برخورد با خودروهای شوتی و قاچاق بر در کنار خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: حتما باید از تردد این دسته از وسایل نقلیه جلوگیری به عمل آمده و افراد خاطی نیز به دستگاه قضائی معرفی شوند.

سردار رضایی ادامه داد: یکی دیگر از اولویت های پلیس در سال جاری جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر است که حضورشان در جامعه آسیب زا و تهدیدی خواهد بود برای امنیت محلات، بنابراین لازم است در این خصوص هم اقدامات لازم در کشور کشور صورت گیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد مجموعه انتظامی استان کرمانشاه به فرماندهی سردار حاجیان ابراز رضایت کرد و گفت: ایشان به واسطه تجربه، درایت و توانمندی های خود در مدت یکسالی که فرماندهی انتظامی کرمانشاه را برعهده داشته توانسته اقدامات و طرح های مبتکرانه بسیار خوبی را اجرا کند.

وی یادآوری کرد: طرح هایی نظیر هر کلانتری یک شهر، امنیت محله محور و برگزاری جلسه قرارگاه ترافیکی در داخل شهر و خیابان به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله این ابتکارات بوده که نتایج بسیار خوبی هم در پی داشته است.

سردار رضایی ادامه داد: با مدیریت درست فرمانده انتظامی و همراهی مدیران و کارکنان انتظامی کرمانشاه اقدامات خوبی در راستای کاهش سرقت، برخورد با اراذل و اوباش و برخورد با پدیده قاچاق انجام گرفته که البته در برخی حوزه ها برای رسیدن به نتیجه لازم نیاز به تلاش و کار بیشتر است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مردم غیرتمند و سلحشور این دیار آراسته به خصلت های نیک پهلوانی هستند و این صفات نیک را در طول پیروی انقلاب بارها نشان داده اند.

وی با بیان اینکه مردم مرزدار کرمانشاه همواره پای ارزش های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی هرگز رشادت و پایمردی مردم قهرمان این استان را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی فراموش نخواهد کرد.

سردار رضایی در پایان از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای برقراری امنیت پایدار و احساس آرامش در مردم قدردانی و برایشان آرزوی توفیق و سعادت کرد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha