۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۸
کد خبر: 85481393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امتحانات نهایی مدارس قشم در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت لغو شد

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: تمامی امتحانات نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم مدارس این شهرستان مرزی در روز ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

حسین رنجبر گلشواری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امتحانات درس دین و زندگی که قرار بود طبق برنامه فردا (یکشنبه) و پس فردا(دوشنبه) برگزار شود به روزهای بعد، با حفظ شرایط مشابه منتقل شده است.

وی ادامه داد: این تصمیم از سوی مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش کشور اعلام شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: با عذرخواهی از دانش‌آموزان و اولیای آنها و در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانی در سراسر این شهرستان، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش‌آموزان، زمان آزمون اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به شرح جدول زیر تغییر می‌کند.

امتحانات نهایی مدارس قشم در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت لغو شد

رنجبر گلشواری اضافه کرد: زمان و ساعت همه امتحانات دیگر، مطابق تقویم اعلامی قبلی خواهد بود.

شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha