بهسازی و روکش آسفالت ۵۴۰ کیلومتر از راه های همدان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85482161
بهسازی و روکش آسفالت ۵۴۰ کیلومتر از راه های همدان

همدان- ایرنا- ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۵۴۰ کیلومتر از راه های این استان بیش از میزان تعهد، سال گذشته انجام شد.

مهرداد آهکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدفگذاری راهداری در سال گذشته اجرای ۲۲۰ کیلومتر بهسازی رویه و روکش آسفالت بود که با جذب به موقع اعتبارات و قیر مورد نیاز، با افزایش ۱۳۰ درصدی ۵۰۴ کیلومتر از راههای ارتباطی استان بهسازی و روکش آسفالت شدند.

وی اضافه کرد: امسال نیز هدفگذاری ما اجرای ۲۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان است که امید می رود با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی بتوان بیش از عملکرد سال گذشته در راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی همدان بهسازی رویه و روکش آسفالت انجام دهیم. ️

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای همدان گفت: با توجه به زمستان زودرس و محدود بودن فصل کاری در این استان عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر بهسازی رویه و روکش آسفالت با فعالیت ۱۵ تیم به زودی آغاز می شود.

آهکی بیان کرد: استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha