وزیر کشور: نیروهای امدادی هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند

تهران- ایرنا- وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه منطقه محل سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور دارای شیب‌ تند و جنگلی است و از سوی دیگر شاهد بارش باران شدید هستیم، دامنه دید بسیار محدود است و به همین دلیل هنوز متاسفانه به نقطه مدنظر نرسیده‌ایم اما نیروها در منطقه حضور وسیعی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد وحیدی روز یکشنبه در گفت‌وگویی با اعلام اینکه بعد از حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور همه نیروها بسیج شدند، گفت: همه گروه‌ها اعم از سپاه، ارتش، فراجا، هلال‌احمر، نیروهای مردمی و تمام روستاییان به صورت خودجوش و با علاقه به دنبال پیدا کردن محل وقوع حادثه بالگرد رئیس‌جمهور هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه دارای شیب‌ تند و جنگلی است و از سوی دیگر شاهد بارش باران شدید هستیم، دامنه دید بسیار محدود است و به همین دلیل هنوز متاسفانه به نقطه مدنظر نرسیده‌اند اما نیروها در منطقه حضور وسیعی دارند و امیدواریم با دعای مردم عزیز هر چه سریعتر به نقطه حادثه برسند.

وحیدی ضمن تشکر از همه مردم کشورمان برای برگزاری مراسم خودجوش دعا، افزود: مردم عزیز توجه داشته باشند که تنها مرجع رسمی اعلام اخبار صدا و سیما است و صحبت‌هایی که در شبکه‌های مختلف مطرح می‌شود، سند و مرجعیتی ندارد.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha