۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85483224
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شهید آیت‌الله رئیسی هیچ فاصله‌ای بین خود، مردم و ولایت قائل نبود

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران شهید آیت‌الله رئیسی هیچ فاصله‌ای بین خود و خدا، خود و مردم و خود و ولایت قائل نبود و همواره خود را سرباز فداکار ملت و ولایت می‌دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که در پی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی تابع محض ولایت، فداکار، جان نثار، خادم خانواده‌های شهدا، امید مستضعفان، پناه مردم و محرومان بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مردمی ایران لحظه‌ای در کار، فعالیت و تلاش، سرکشی از اقصی نقاط کشور و رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکرد،افزود: آیت‌الله رئیسی بوی شهادت می‌داد و همانند شهدا زندگی می‌کرد و خدا هم در شب ولادت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) او را خرید و به رفقای شهیدش سردار سلیمانی، شهیدان رجایی و باهنر پیوست.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: براساس فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، کشور ما کشور امام رضا(ع) است و تا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) را داریم، سکینه و آرامش به کشور و مردم ایران و رهبر صبورمان که تکیه‌گاه و پشتیبان ملت است، نازل خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همانند آیت‌الله رئیسی همه ما نیز فدائیان ملت هستیم و راه پرافتخار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم مردم خللی در ارایه خدمات احساس کنند.

وی، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران، وزیر امور خارجه و هیات همراه را یک شایعه تلخ و دردناک، شوکه کننده و غیرقابل باور و حقیقتا جانسوز دانست و بیان کرد: با شهادت عارفانه، عاشقانه و جانسوز خادم‌الرضا، سید محرومان و رئیس جمهور محبوب، مردمی، جهادی و انقلابی و هیات همراه، غم بزرگی بر فضای عمومی کشور نشست.

معاون استاندار همدان ادامه داد: «حسین امیرعبدالهیان» وزیر امور خارجه ایران نیز سربازی متعهد و فداکار برای کشور و ملت ایران بود که در کنار نماینده رهبر معظم انقلاب در استان آذبایجان شرقی، استاندار جوان و انقلابی تبریز، سرتیم حفاظت و دیگر همراهان به مقام والای شهادت نائل آمدند.

فرماندار: شهید آیت‌الله رئیسی هیچ فاصله‌ای بین خود، مردم و ولایت قائل نبود

اجازه نمی‌دهیم خللی در ارائه خدمت به مردم ایجاد شود

اسماعیلی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب آیت‌الله رئیسی را رئیس جمهور محترم و مغتنم دانستند، گفت: هر کجا سیل و زلزله و حادثه ناگواری در کشور رخ می‌داد و اشکالی در زندگی مردم حادث می‌شد، اولین کسی که در محل حاضر می‌شد، رئیس جمهور بود، او جان شیرین خود را در راه انقلاب و خدمت به مردم فدا کرد.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیران شهرستان ملایر امروز افتخار می‌کنیم که در دوره رئیس جمهوری آیت‌الله رئیسی خدمتگزار مردم هستیم و نام مدیران ما در کنار نام رئیس جمهور و مجموعه دولتمردان دولت مردمی و انقلابی سیزدهم قرار گرفت.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: آیت‌الله رئیسی بیش از ۵۰ سال در مناصب مختلف قضایی و اجرایی فداکاری و ادای وظیفه کرد و باید امروز وی را به عنوان یک مصداق، الگو و نمونه تکریم کنیم و بزرگ بداریم و تا زمانی‌که توفیق خدمت داریم، این راه پرافتخار را ادامه می‌دهیم.

اسماعیلی خطاب به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، بخشداران، شهرداران، دهیاران و همه ارگان‌ها همچون دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و مساجد با تمام توان برای بزرگداشت آیت‌الله رئیسی به میدان بیایند و تمامی فضای این شهرستان باید سیاه‌پوش شود.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود و قبل از شروع مراسم، ساعت ۱۸:۴۵ تجمع در پارک چمران برگزار و مردم در این مراسم‌ها، با سید و خادم خود وداع و عرض ارادت می‌کنند.

معاون استاندار همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاطرنشان کرد: نباید هیچ خللی در فرآیند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود و به بهترین شکل باید وظیفه خود را انجام دهیم و تلاش‌ها چندین برابر شود.

اسماعیلی بیان کرد: کنترل بازار ماموریت مهم دیگری است که باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و اجازه ندهند ذره‌ای در تامین کالاها و مایحتاج مردم، اشکالی پیش آید.

وی همچنین بر آمادگی صدصدری بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمان، اورژانس و هلال احمر و سایر بخش‌های خدمات‌رسان این شهرستان تاکید کرد و گفت: خدمت را با تمام توان ادامه می‌دهیم و هیچ وقفه‌ای نباید در خدمت به مردم ایجاد نشود، چراکه مردم در این شرایط نیاز به روحیه و امید دارند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha