۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85483361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار بوشهر: مردمی بودن مهمترین ویژگی شهید رییسی بود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: مهمترین ویژگی آیت الله شهید ابراهیم رییسی در طول ۴۵ سال خدمتگزاری به نظام اسلامی به عنوان امتیاز منحصر به فرد روحیه مردمی ایشان بود.

" احمد محمدی زاده " روز دوشنبه در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی در مصلای نماز جمعه بوشهر در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: نگاه و ارتباط مردمی آیت الله رییسی با همه اقشار اجتماعی جامعه باعث شده بود تا اسم دولت خود را نیز دولت مردمی و انقلاب انتخاب کند.

وی افزود: ترکیب مدیرانی که در دولت آیت الله رییسی بکار گرفته شده اند از همه ظرفیت های اجتماعی جامعه است.

استاندار بوشهر یادآور شد: شهید رییسی در تمام مدت مسوولیتش در ۴۵ سال گذشته و بخصوص سه سال ریاست جمهوری نزدیکترین روابط و تعامل با مردم را داشت و بیشترین ارتباط با مردم برقرار کرد.

محمدی زاده تصریح کرد: روحیه مردمی و در بطن جامعه بودن شهید آیت الله رییسی باعث شده بود تا در دوره ریاست جمهوریش سه بار به استان بوشهر سفر کند و بنا بود سفر چهارم ایشان نیز برای افتتاح و بهره برداری از چندین طرح جدید خردادماه انجام شود.

وی ادامه داد: رییسی، رییس جمهور مردمی ، جهادی ، انقلابی و ساده زیستی بود که در قلب مردم جا داشت.

استاندار بوشهر عنوان کرد: ضرورت تعامل با مردم ساده زیستی است و آیت الله رییسی به تمام معنا ساده زیست بود .

محمدی زاده گفت: ویژگی های برتری که ایشان را رییس جمهور مردمی کرد برگرفته از آرمان های امام، رهبری، انقلاب و شهدا بود.

وی افزود: آیت الله رییسی آمده بود تا جانش را در راه نظام و انقلاب بدهد و حاصلش ۴۵ سال خدمت صادقانه برای نظام بودو با شهادتش مزد این خدمت را دریافت کرد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس دولتس یزدهم بیان کرد: آیت الله رییسی تنها رییس جمهور دوره سیزدهم نبود بلکه برای همیشه تاریخ در قلب مردم به عنوان خادمی خدمتگزار و صادق باقی خواهد ماند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha