۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85483838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش جهادی برای خدمت به مردم ویژگی بارز آیت الله رییسی بود

اهواز - ایرنا - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تلاش شبانه روزی و خدمتگزاری به مردم ۲ ویژگی بارز آیت الله رییسی بود که حضرت آقا در پیام خود بارها به این موضوع تاکید داشتند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی شفیعی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت شهادت رییس جمهور و هیات همراه در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه وی را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض کرده و قطعا مسیر خدمت به مردم با قوت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در قرآن کریم مجاهدان و مهاجران اهل ایمان حقیقی معرفی شده اند و آیت الله رییسی نیز اهل جهاد برای خدمتگذاری به مردم بود همچنین در حین مهاجرت و سفر به شهادت رسید.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز ابراز امیدواری کرد: پیام رهبری و تجلیل ایشان از رییس جمهور، برگ زرینی در راستای حماسه و شکوه خادمان ملت ایران باشد اگرچه تحمل این داغ و زخم برای همه ما سخت است.

وی افزود: حضرت آقا در پیام خود سه بار به کلمه مردم اشاره کردند که نشان دهنده بعد مردمی و خدمتگذاری مردم است.

در ادامه دکتر محمدحسین سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شهید آیت الله رییسی، شهید خدمت و الگوی صداقت و خدمت رسانی به مردم بود و با شهادت خود این ایده را به همه جهانیان اعلام کرد.

تلاش جهادی و خدمتگذاری به مردم، ۲ ویژگی بارز آیت الله رییسی بود

وی افزود: وی آدم بی حاشیه ای در مدیریت اجرا بود و فقط به کار می‌اندیشید که می تواند الگوی واقعی برای همه مدیران کشور باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha