ابومجاهد: رئیسی و امیرعبداللهیان، صدای مظلومیت ملت فلسطین بودند

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین گفت: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان صدای مظلومیت ملت فلسطن در محافل بین المللی بودند.

«محمد البریم» (ابومجاهد) روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بین الملل ایرنا، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به دست مومنان مجاهد و پاکباخته، جمهوری اسلامی همواره مسئولیت دفاع از ملت فلسطین و مقاومت آن را با همه شیوه ها و امکانات ممکن برعهده داشته است.

وی اضافه کرد: دولت های مختلف در ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره پشتیبان و حامی اصلی ملت و مقاومت فلسین بودند ولی دولت رئیس جمهوری شهید سید ابراهیم رئیسی، این حمایت و پشتیبانی را به صورتی ویژه انجام داد.

البریم گفت: پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین در دولت سید ابراهیم رئیسی، در همه زمینه ها و بخش ها، پیشرفت و گسترش ویژه و بی قید و شرطی یافت و تنها هم و غم این دو شهید بزرگوار، پشتیبانی همه جانبه سیاسی، مالی، نظامی و دیپلماتیک از ملت و مقاومت فلسطین بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت فلسطین از بزرگترین مصیبت دیدگان این حادثه است، تصریح کرد: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سید ابراهیم رئیسی، مدافع و حامی خستگی ناپذیر و صدای ملت و حقوق فلسطین در محافل و نهادهای بین المللی بود.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین یادآورشد: دولت سید ابراهیم رئیسی، صدای فلسطین و قلب تپنده آن در همه محافل به شمار می رفت.

ابومجاهد همچنین اضافه کرد: تلاش های آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان، مسئله فلسطین را زنده جنایت های دشمن صهیونیستی را افشا و رنج ها و مظلومیت ملت ما را به گوش جهانیان رساند.

وی افزود: دیدارها، همایش ها، نشست ها، سفرهای این دو شهید بزرگوار، زیربنای همه اقدامات سیاسی، دیپلماتیک، بین المللی و رسانه ای برای مقابله با نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به شکست کشاندن همه توطئه ها و نقشه هایی بود که اصل مسئله فلسطین و مقاومت و بقای ملت فلسطین در سرزمینشان را هدف قرار داده است.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که کشور نهادها است و نه کشور قائم به افراد و پشتیبانی و دفاع از ملت و مقاومت فلسطین، رویکرد و از اصول جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس آن بوده و این خط مشی از ابتدا توسط رهبر و بنیانگذار حکیم آن ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه ما اطمینان داریم جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین تا پیروزی کامل در نبرد «طوفان الاقصی» و پیروزی نهایی در نابود کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه می دهند، تاکید کرد: رویکرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین با تغییر دولت ها آن هرگز تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha