۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85484172
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اجتماع مردمی گرگانی‌ها در سوگ شهادت سیدالشهدای خدمت برگزار شد

گرگان- ایرنا- اجتماع مردم عزادار گرگان در شهادت سیدالشهدای خدمت؛ آیت الله دکتر رئیسی و همراهان شهیدش عصر دوشنبه با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در امامزاده عبدالله (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آئین که توسط‌ ستاد مردمی شهیدِ جمهور سیدالشهدا خدمت و یاران شهیدش در گلستان برپا شده، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و کارکنان و مسوولان دستگاه‌ها و نهادها و اقشار مختلف از جمله خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید یاد و خاطره شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را گرامی داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز طی سخنانی با تسلیت شهادت رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی، گفت: شهید رئیسی نشان داد که مسوول و خادم جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: ما نیز قول می‌دهیم که راه شهید رئیسی را با وحدت، همدلی، هم افزایی، برادری و یکدلی بیشتر تا تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی با اقتدار طی کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha