۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85484767
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زمان پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران در مشهد ۶ ماه کاهش یافت

مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فاصله تاخیر پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران این دانشگاه از ۱۰ ماه به چهار ماه کاهش یافت.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علیرضا مسلم روز سه شنبه در این خصوص افزود: پرداخت‌های پرسنلی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت و تامین معیشت پرسنل از جمله اولویت‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته سعی بر آن است که در راستای به روزرسانی پرداخت‌ها هر آنچه لازم است برای تامین اعتبار و اصلاح فرایندهای پرداخت انجام شود و در ۶ ماه گذشته تا کنون بیش از چهار هزار میلیارد ریال کارانه برای پرسنل واریز شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیرو برنامه ریزی‌های صورت گرفته این معاونت در حال تامین اعتبار کارانه بهمن ماه و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ است که به زودی تا پایان فصل بهار به حساب پرسنل واریز می‌شود.

مسلم با بیان این که پرداخت حق لباس سال ۱۴۰۱ با مبلغ ۶۲۰ میلیارد ریال یکی دیگر از سیاست‌های این معاونت در راستای به روزرسانی پرداخت‌ها بوده است افزود: پاداش پایان خدمت و حق مرخصی سال ۱۴۰۱ پرسنل پرداخت شده است و نیز حق مرخصی چهار ماه اول سال ۱۴۰۲ به حساب آنان واریز شده است.

وی در خصوص پرداختی های نیروهای شرکتی اضافه کرد: برای معاونت توسعه، نیروهای شرکتی با رسمی فرقی ندارد و این معاونت تلاش می کند تا با اصلاح فرایندها پرداختی این نیروها را طبق قرارداد انعقاد شده به روز نگه دارد.

او با اشاره این که اضافه کار در واحدهای تابعه به روز پرداخت می شود تاکید کرد: تمام مجموعه معاونت توسعه حول محور مسایل معیشتی پرسنل تمرکز دارد تا بتوان شاهد افزایش رضایتمندی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha